خبرهای داغ:
در آیین تکریم و معارفه فرمانده حوزه شهید ورزنده مطرح شد؛
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسین (ع): بسیج در خط مقدم جهاد تبیین و حفظ انقلاب اسلامی ایران است.
کد خبر: ۹۵۳۳۱۵۱
|
۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم ، حجت‌الاسلام ستارزاده مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسین (ع) در آیین تکریم و معارفه فرمانده جدید حوزه شهید ورزنده گفت :امروز دشمنان در تلاش‌اند تا ما را از ادامه راه شهدا جدا کنند.

وی افزود: از زمان شکل‌گیری انقلاب اسلامی تا کنون آمریکا در ضعیف‌ترین حالت خود قرار دارد و طبق نظر کارشناسان، آمریکا تا دو سال فرصت صعود به جایگاه اولیه خود یا سقوط از آن را دارد. انتقال قدرت و سرمایه از غرب به شرق با محوریت ایران در حال انجام است لذا آمریکا می‌خواهد هژمونی خود را حفظ کند.

ستارزاده اظهار داشت: در اغتشاشات سال اخیر، برخی عامدانه و جاهلانه عمل کردند. در این اغتشاشات شاهد این بودیم که فتنه‌گران با خشونت بسیار عمل کردند. با توجه به شرایط سختی که امروز دشمنان برای ما به وجود آورده اند، بسیج در خط مقدم جهاد تبیین و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران قرار دارد و نقش مهمی در صدور انقلاب به سراسر دنیا را دارد.

وی با توجه به اقتدار جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: امروز ایران اسلامی خود مدبر و تصمیم گیرنده است و اقدام می‌کند. این نشان دهنده صلابت و ایستادگی کشور عزیزمان ایران در برابر تمام قدرت‌های جهان می‌باشد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار