مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد با نماینده ولی فقیه در استان دیدار و گفت و گو کردند.
کد خبر: ۹۵۳۳۰۱۸
|
۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، در این نشست ابتدا سالار جوکار؛ مدیرعامل مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد از راهنمایی های حکیمانه نماینده ولی فقیه در استان تقدیر کرد و اهم عملکرد و فعالیت های مجمع را ارایه نمود. 

جوکار گفت: پروژه های مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد شامل مراکز خدمات جامع سلامت، پایگاه سلامت، خانه بهداشت، پایگاه اورژانس 115 ، همراه سرای بیمار و... با توجه به نیاز سنجی دانشگاه علوم پزشکی استان اجرایی شده و برخی نیز در دست اقدام، تکمیل و یا بهره برداری است.

بهرام باقری نائب رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد نیز ضمن تسلیت ایام محرم گفت: شیوع ویروس کرونا مانع برگزاری پنجمین دوره انتخابات هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت استان و برخی از مجامع خیرین سلامت کشور شد.

وی ابراز داشت: امیدواریم دوره جدید انتخابات اعضای هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد منجر به انتخاب افراد توانمند، متخصص، علاقه مند به کار خیر شود.

باقری گفت: به دلیل  ضعیف بودن بنیه اقتصادی در استان کهگیلویه و بویراحمد در بحث ساخت و ساز پروژه های بزرگ حوزه سلامت استقبال کمتری وجود دارد و نیازمند حضور و مشارکت خیرین سراسر کشور هستیم.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد نیز در این دیدار از خدمات و اقدامات صورت گرفته توسط مجمع خیرین سلامت استان تقدیر کرد و گفت: نهادینه شدن فرهنگ کار خیر و مشارکت بیش از پیش در امور عام المنفعه می تواند کمک بزرگی به حوزه سلامت استان باشد.

آیت الله سید نصیر حسینی در ادامه به برگزاری انتخابات دور جدید هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و افزود: انتخاب افراد باانگیزه، پیگیر و فعال می تواند در مجمع خیرین سلامت تحرک و پویایی ایجاد کند و امیدواریم این مهم در دوره پنجم محقق شود.

دیدار مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت استان با نماینده ولی فقیهدیدار مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت استان با نماینده ولی فقیهدیدار مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت استان با نماینده ولی فقیهدیدار مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت استان با نماینده ولی فقیهدیدار مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت استان با نماینده ولی فقیهدیدار مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت استان با نماینده ولی فقیه

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار