مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه هیرمند در بازدید از حوزه‌های مقاومت بسیج شهرستان گفت: دشمن به دنبال تبلیغ مطالب باطل و دروغ می‌باشد و ما باید سخن حق و مطابق با فطرت انسانی خودمان را به گوش جهان برسانیم.
کد خبر: ۹۵۳۲۶۴۴
|
۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از هیرمند، در این بازدید حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید رضا هاشمی و هیئت همراه ضمن عرض خداقوت به فرماندهان و کارکنان حوزه‌های مقاومت گفت: خدمت در هر نهادی از نظام اسلامی مقدس و مصداق خدمت به اسلام است؛ ولی خدمت در مجموعه نیروهای مسلح و به‌ویژه بسیج باتوجه‌به رسالت سازمانی آن که تأمین امنیت و سلامت روحی و روانی جامعه و حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی می‌باشد، از اهمیت بیشتری برخوردار است.

وی افزود: ممکن است محدوده فعالیت یک حوزه از نظر جغرافیایی کوچک باشد، اما باتوجه‌به فضای مجازی و وجود رسانه‌های مختلف، سطح کار را می‌توان خیلی گسترده‌تر و حتی بین‌المللی و جهانی دید و با این افق و نگاه فعالیت کرد؛ زیرا امروز موضوع دهکده جهانی مطرح است و تمام کشورهای جهان به منزله یک دهکده در نظر گرفته شده‌اند و این دهکده نیز به‌واسطه تلفن همراه در یک‌کف‌دست جمع شده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه هیرمند تصریح کرد: چطور دشمنان ما از کیلومترها دورتر برای فرزندان و جوانان ما مطلب باطل و دروغ خودشان را تبلیغ می‌کنند؛ ولی ما نتوانیم سخن حق و مطابق با فطرت انسانی خودمان را مطرح و به گوش جهانیان برسانیم.

این مسئول ادامه داد: خدمات ارزشمندی در طول عمر بابرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه دفاعی، هسته‌ای، پزشکی و جهاد خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی انجام شده است که نیاز به تبیین و یادآوری دارد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین هاشمی بیان کرد: حضور قدرتمندانه منطقه‌ای ایران اسلامی و فعالیت‌های دیپلماسی دولت سیزدهم جای تقدیر دارد و انعقاد قراردادهای بسیار خوب و عضویت در شانگهای و ده‌ها فعالیت دیگر نشان‌دهنده همت و آینده بسیار روشن و امیدبخش پیشروی نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌باشد.

وی تأکید کرد: ان‌شاءالله در ادامه مسیری که شهدا و امام عزیز (ره) در مقابل دیدگان ما قرار داده‌اند، ثابت‌قدم باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار