مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان تامین آب مطمئن و پایدار را اولویت آبفا اعلام کرد و گفت: در همین راستا ۸ کیلومتر لوله‌گذاری به طرح تامین آب ۵۸ روستای بخش مرکزی چابهار اضافه شده است.
کد خبر: ۹۵۳۲۲۷۹
|
۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۷

"علیرضا قاسمی" در جریان بازدید از طرح آبرسانی به روستاهای بخش مرکزی شهرستان چابهار که با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و معاون هماهنگی و امور عمرانی استاندار صبح امروز، چهارشنبه صورت گرفت، ضمن تشریح مسائل اجرایی، در گفتگو با خبرنگار بسیج در چابهار بیان کرد: پس از بررسی‌های فنی و به منظور اینکه روستاهای مسیر دچار تنش آبی نشوند، اجرای ۸ کیلومتر خط انتقال به طرح اضافه شد تا امکان برداشت آب به صورت مستقیم از مخزن صفرزهی فراهم گردد.

وی با بیان اینکه، با این کار، انتقال آب بیشتری به بخش مرکزی فراهم می‌شود، افزود: تأمین آب باکیفیت و مطمئن برای ساکنانی که سال‌ها با مشکلات بی‌آبی دست به گریبان هستند از اهمیت زیادی برای ما برخوردار است؛ بنابراین از همه ظرفیت‌های اعتباری در اختیار شرکت، استان ،سواحل مکران و ملی استفاده شده است.

وی، تکمیل حجم عملیات باقی‌مانده این طرح تا دمبدف را ۵۰ میلیارد تومان اعلام و ابراز امیدواری کرد: کمبودهای مالی و عدم تخصیص به موقع اعتبارات باعث کندی اجرای این طرح مهم نشود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: حدود ۱۵ کیلومتر از ۳۰ کیلومتر خطوط انتقال با صرف ۲۶ میلیارد تومان اعتبار اجرا شده است.

به گفته وی، با تکمیل این طرح، ۳۵ هزار نفر در ۵۸ روستای بخش مرکزی چابهار از نعمت آب شرب پایدار بهره‌مند می‌شوند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار