فرمانده ناحیه مقاومت رامسر:

نقش خبرنگاران در بیان واقعیات و اخبار حقیقی بسیار مهم و حیاتی است

ساری-فرمانده سپاه رامسر گفت:نقش اطلاع رسانی از طریق ابزار‌های مختلف باعث فراوانی و گسترش حضور مخاطبان در عرصه اطلاع رسانی شده و نقش خبرنگاران در انتشار و بیان واقعیات و اخبار حقیقی بسیار مهم و حیاتی است.
کد خبر: ۹۵۳۲۲۰۰
|
۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۲

نقش خبرنگاران در بیان واقعیات و اخبار حقیقی بسیار مهم و حیاتی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سرهنگ خمسیه  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رامسر به مناسبت روز خبرنگار پیام قدردانی صادر کرد.متن پیام به شرح زیر است:

۱۷ مرداد در سالروز شهادت خبرنگار ارزشمند شهید محمود صارمی و روز بزرگداشت مقام خبرنگار، بهانه‌ای است تا از اصحاب رسانه و جامعه خبری قدردانی کنم.


نقش اطلاع رسانی از طریق ابزار‌های مختلف باعث فراوانی و گسترش حضور مخاطبان در عرصه اطلاع رسانی شده و نقش خبرنگاران در انتشار و بیان واقعیات و اخبار حقیقی بسیار مهم و حیاتی است.

این روز فرصتی است برای پاسداشت تلاش‌های صادقانه خبرنگاران آزاده‌ای که از هیچ کوششی دریغ نمی‌ورزند.

خبرنگار، راه است و خبرنگاری نیز تنها یک شغل نبوده، بلکه شخصیتی است جریان‌ساز که ریشه در تاریخ و جریان‌های تاریخ‌ساز بشری همچون حضرت زینب کبری (س) و امام سجاد (ع) در بیان شیوای حادثه کربلا دارد.

اینجانب روز خبرنگار و روز پاسداشت قلم را به همه روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و قلم و مجاهدان عرصه اطلاع رسانی و خصوصا خبرنگاران پرتلاش، تبریک عرض نموده و برای آن مجاهدان بی ادعای عرصه آگاهی بخشی و دانش افزایب آرزوی سرافرازی و تداوم فعالیت و توفیق دارم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار