زنجان _ مسئول بسیج دانشجویی استان زنجان گفت: اهانت به قرآن کریم نشان از عمق کینه و ضعف دشمن در برابر اسلام است.
کد خبر: ۹۵۳۲۱۵۶
|
۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۰

اهانت به قرآن کریم نشان دهنده ضعف دشمن در برابر اسلام است

حسین محمدی در گفتگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ با اشاره به منویات مقام معظم رهبری «مدظله العالی» ملت ایران، ملت امام حسین است، اظهار داشت:امسال پیش از آغاز ماه محرم شاهد آن بودیم که دشمنان این نظام مقدس تلاش کردند به روش‌های مختلف عزاداری اباعبدالله الحسین علیه السلام را تحت شعاع قرار دهند.

وی با بیان اینکه دشمن با سیاه نمایی و تشویق مردم برای شرکت نکردن در مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین علیه السلام بدنبال کمرنگ نشان دادن حضور مردم در این مراسمات بودند، گفت:عزای امام حسین علیه السلام در روح و جان مردم است و قابل جدا کردن نیست.

این مسئول عنوان کرد:در عزای اباعبدالله الحسین علیه السلام سوز و حرارتی است که هیچگاه سرد نمی‌شود و دشمن قادر به درک این موضوع نیست و از هر روشی برای جلوگیری از برگزاری این چنین مجالسی استفاده می‌نماید.

محمدی با بیان اینکه امسال مراسم‌های عزاداری اباعبدالله الحسین علیه السلام در رنگ‌تر و پرشور از سال گذشته بود، افزود:این نشان از محبت مردم به اهل بیت علیهم السلام و امام حسین علیه السلام است و غیرت دینی این ملت شریف ایران هیچ‌گاه کم‌رنگ نخواهد شد.

وی با بیان اینکه هر زمان ملت ایران به ارزش‌های دینی و مذهبی شان اهانتی شده است محکم در برابر آن ایستاده اند و اجازه نداده اند کسی به اعتقادات آنان لطمه‌ای وارد کند، گفت:اهانت به قرآن کریم، یک ستیز سازمان یافته از سوی قدرت‌های استکباری است و این نشان دهنده ضعف دشمنان اسلام است.

مسئول بسیج دانشجویی استان زنجان گفت:کشور ایران مطلق به امام حسین علیه السلام و صاحب الزمان «عج» است و این عظمت و شکوه مردم در دسته‌های عزاداری و مجالس عزاداری اباعبدالله بار دیگر فتنه دشمنان را برملا کرد و ملت ایران دوباره سرافراز و پیروز میدان شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار