خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان بمناسبت۱۷ مرداد ماه روز خبرنگار، با صدور پیامی این روز را به قشر تلاشگر و فرهیخته که در جبهه آگاهی بخشی و جهاد تبیین قلم می زنند تبریک گفت.
کد خبر: ۹۵۳۲۱۱۲
|
۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان؛ در متن این پیام آمده است؛ 

 

بسم الله الرحمن الرحیم 

 

یکی از پر اهمیت ترین وظایف خبرنگاران استمرار رسالت حضرت زینب(س) و امام سجاد(ع) می باشد، این عزیزان آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی، امام راحل(ره) و شهدا را که برگرفته از آموزه های اسلام ناب محمدی(ص) است را باید زینب وارانه به گوش دنیا برسانند.

 

 در هفدهم مرداد ماه سال ۱۳۷۷، محمود صارمی خبرنگار خبرگزاریِ جمهوری اسلامی، به همراه هشت نفر از اعضای کنسولگری ایران در مزار شریف افغانستان به دست گروهک تروریستی طالبان به شهادت رسید. به همین مناسبت، شورای فرهنگ عمومی، هفدهم مرداد ماه هر سال را به عنوان «روز خبرنگار» نامگذاری کرد.

 

جهاد امروز، جهاد قلم های توانا و قدرتمند است، اگر در شرایط سخت و با وجود ناامیدی ها توانستیم امید آفرینی کنیم جهاد کرده ایم، امروز رسالت خطیر خبرنگاران به عنوان طلایه داران جبهه آگاهی و جهاد تبیین، رسالت انتقال و ثبت هنرمندانه خبرها و رویدادهاست، ثبت پیشرفت ها و آنچه به چشم عموم دیده نمی شود از چشمان تیزبین این قشر پوشیده نمی ماند.

 

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام حوزه خبر و اطلاع رسانی بویژه شهید صارمی؛ فرارسیدن این مناسبت مبارک را به همه صاحبان قلم و اندیشه، خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای بویژه اصحاب رسانه استان خوزستان تبریک عرض نموده و توفیقات روزافزون تمامی این عزیزان را در راه ایفای رسالت مهم آگاهی‌ بخشی و اطلاع‌رسانی از درگاه خداوند متعال مسألت می نمایم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار