مدیر کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، گفت: کار خبرنگاری همان کار و رسالت حضرت زینب(ع) بعد از واقعه کربلا است.
کد خبر: ۹۵۳۲۰۳۱
|
۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از زاهدان به نقل از، روابط عمومی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی جهانشاهی مدیر کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان به مناسبت روز خبرنگار با صدور پیامی روزخبر نگار را به تمامی اصحاب رسانه در رسانه های مختلف جمعی و گروهی تبریک گفت.
متن این پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ
17 مرداد ماه هر سال که به نام روز خبرنگار نامگذاری شده است، روز تکریم آگاهی و آگاهی بخشی و یادآور رشادت، جسارت و شجاعت شهیدان خبرنگار به خصوص شهید «محمود صارمی» است.
رسالت و کار خبرنگار، همان رسالت و کار حضرت زینب(س) بعد از واقعه کربلا است و فعالان این عرصه نباید کار خود را بیهوده و بی اثر انگارند.
کار خبرنگاری کاری بسیار سخت و حساس است فعالان این عرصه باید مراقبت ها و حساسیت های لازم در زمینه کاری خود را داشته و براساس توصیه های قرآن کریم و بزرگان و در چهارچوب دین و قوانین گام بردارند.
خبرنگاران به راستی نماد تعهد، وظیفه شناسی، دلسوزی، آگاهی بخشی و مطالبه گری هستند که حتی جانشان را برای روشنی بخشی و عینیت بخشیدن به «نون والقلم مایسطرون» در طبق اخلاص گذاشته‌اند.
بدینوسیله هفدهم مرداد را به همه خبرنگاران تبریک و تهنیت عرض کرده و برای فعالان این عرصه موفقیت و سربلندی در انجام وظایف خطیرشان را آرزومندم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار