زنجان - مسئول بسیج سازندگی استان زنجان با انتشار پیامی فرا رسیدن " روز خبرنگار" را به خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه‌ای استان تبریک گفت.
کد خبر: ۹۵۳۲۰۰۴
|
۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۴

پیام تبریک مسئول بسیج سازندگی استان زنجان به مناسبت روز خبرنگار

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛سرهنگ اقبال جهانبخشی، مسئول بسیج سازندگی استان زنجان  با انتشار پیامی فرا رسیدن " روز خبرنگار" را به خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه‌ای استان تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

خبرنگاران طلایه داران جبهه آگاهی و وجدان بیدار جامعه هستند و برای اطلاع‌رسانی صحیح، دقیق و سریع حوادث و رخدادها تلاش می کنند.

حضرت زینب سلام الله علیها و امام سجاد علیه السلام بهترین و ناب‌ترین الگو برای خبرنگاران و روایتگران محترم است.

خبرنگاران و اصحاب رسانه به عنوان چشم و زبان گویا و صادق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره شایسته تقدیر و تکریم هستند.

اینجانب ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان خبرنگار و اصحاب رسانه به ویژه شهید صارمی روز خبرنگار را گرامی داشته و از زحمات همه خبرنگاران و اصحاب رسانه تقدیر و تشکر نموده و از خداوند منان برای شما عزیزان سلامتی و توفیق روز افزون مسئلت می‌نمایم.

امید آن می‌رود در راستای دستیابی به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با استعانت از پروردگار منان و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری مدظله العالی در راستای اهداف و رسالت خبری همواره سربلند و سرافراز باشید.

 

سرهنگ پاسدار اقبال جهانبخشی

مسئول سازمان بسیج سازندگ استان زنجان

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار