مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات ایلام گفت: ۳۰ روستای استان ایلام به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پر سرعت 3G و 4G مجهز شده اند.
کد خبر: ۹۵۳۱۸۴۵
|
۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، علی کریمی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات ایلام گفت: ۳۰ روستای استان به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پر سرعت ۳G و ۴G

 

متصل شده اند. 

 

وی افزود: این تعداد روستا با بالای ۲۰ خانوار ظرف مدت ۲ سال گذشته در راستای مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان به اینترنت پر سرعت مجهز شده اند.  

 

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام بیان کرد: سه سایت جدید شهرستان آبدانان با ۹۰ میلیارد ریال اعتبار، یک سایت در چوار با ۳۰ میلیارد ریال، ایلام ۲ سایت با ۶۰ میلیارد ریال و ایوان یک سایت با ۳۰ میلیارد ریال طی مدت یاد شده اجرا شده است.

 

وی اظهار داشت: اتصال اینترنت پرسرعت (شبکه ملی اطلاعات) در سطح تمامی شهر‌های استان ۱۰۰ درصد پیشرفت داشته است. 

 

کریمی اضافه کرد: همچنین در شهرستان چرداول ۲ سایت جدید و ارتقاء یک سایت با ۱۰۵ میلیارد ریال، دره شهر سه سایت با ۹۰ میلیارد ریال، دهلران چهار سایت جدید و ارتقاء ۲ سایت با ۱۵۰ میلیارد ریال، سیروان یک سایت با ۳۰ میلیارد ریال و ملکشاهی یک سایت ۳۰ میلیارد ریال عملیاتی شده است. 

 

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام اظهار کرد: همه روستا‌های بالای ۲۰ خانوار استان با برنامه ریزی صورت گرفته توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تا پایان سال به شبکه ملی اطلاعات متصل می‌شوند.

 

وی بیان کرد: با توجه به شکل‌گیری رویکرد جدید وزارت ارتباطات با هدف توسعه زیرساخت و خدمات دیجیتال در استان، شبکه ملی اطلاعات، دولت الکترونیک، تعامل‌پذیری، اشتغال و اقتصاد دیجیتال، پنج خدمت وابسته به هم برای توسعه ارتباطات استان ضروری است.

 

مجموع اعتبار هزینه شده برای اجرای این پروژه‌ها ۶۱۵ میلیارد ریال بوده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار