اختتامیه نشست سراسری مسئولین انجمن‌های هنری و ادبی بسیج با حضور حجت الاسلام و المسلمین رضایی؛ نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین صبح دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ در مجتمع یاوران مهدی (عج) در جوار مسجد مقدس جمکران برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۳۱۸۰۳
|
۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۵

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛ نشست سراسری مسئولین انجمن‌های هنری و ادبی بسیج با حضور دکتر جواد جمیری؛ ریاست سازمان بسیج هنرمندان و حجت الاسلام و المسلمین رضایی؛ نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین صبح دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ در مجتمع یاوران مهدی (عج) در جوار مسجد مقدس جمکران پایان یافت.

در مراسم اختتامیه حجت‌الاسلام و المسلمین رضایی به بیان جایگاه هنر و هنرمند در جامعه برای ارتقا رشد بشریت پرداخت و گفت: هنر به معنای زیبایی و در اصل هنر در خدمت استعدادها، خلاقیت‌ها، دین و زیبایی اجتماع بشریت است؛ لذا هنر فقط برای هنر نیست؛ بلکه در قالب هنر؛ هر تمدن، هر فرهنگ و هر انقلابی شانس نفوذ و اثرگذاری بیشتری دارد و عاطفه و احساس هنرمند؛ شکوفایی و رشد جامعه را به همراه دارد. همچنین ایشان از برپایی رویداد "حسین علیه السلام تصویرگر قرآن" و ثمربخشی آن با هنرنمایی هنرمندانه هنرمندان متخصص اظهار خرسندی نمود.
در انتهای برنامه ضمن رونمایی مجدد پوستر رویداد "حسین (علیه السلام) تصویرگر قرآن" به امضا و تایید حجت الاسلام و المسلمین رضایی؛ نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین و آقای مهدی عظیمی؛ تهیه کننده سینما و تلویزیون رسید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار