جانشین فرمانده ناحیه بلال مشهد گفت: در اقدامی خداپسندانه به همت پایگاه شهید کاظمی حوزه پنج ناحیه بلال مشهد، خیرین و هیات های مذهبی محله اکبر آباد این ناحیه یک زندانی غیرعمد با بصیرت عزاداران آزاد و به آغوش خانواده بازگشت.
کد خبر: ۹۵۳۱۵۷۳
|
۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۳
یک زندانی غیر عمد در مشهد با بصیرت عزاداران آزاد شد

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد، سرهنگ پاسدار مصطفی بوژمهرانی با اعلام این خبر، اظهارکرد: یک زندانی بنا به دلایل غیر عمد به مدت یکسال جریمه زندانی داشت که به برکت نهضت حسینی و بصیرت عزاداران ابا عبدالله علیه السلام در یک اقدام خداپسندانه از بند به آغوش گرم خانواده بازگشت.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بلال مشهد با ابراز خرسندی از این اقدام خداپسندانه ادامه داد: دین مبین اسلام بند و زندان و مجازات های فیزیکی را به عنوان آخرین راه حل و روش در مجازات و جریمه افراد معرفی کرده و به جای آن راه های دیگری برای اصلاح افراد جامعه ترجیح داده است.

وی افزود: زندان برای افراد آبرومند و دارای جرایم غیر عمد دارای تبعات ناشی از ماندن در بند خواهد بود و هم چنین خانواده و بستگان اینگونه افراد که جرایم عمدی ندارندو بی گناه محسوب می سوند، دچار آسیب های اجتماعی خواهند شد.

بوژمهرانی با اشاره به راه اندازی پویش ها در سطوح مختلف جامعه خاطر نشان کرد: راه اندازی پویش ، گلریزان و نذورات توسط سازمان های مردم نهاد و دولتی از سیره ائمه اطهار علیهم السلام نشأت می گیرد، لذا باید اینگونه اقدامات به گونه اساسی تقویت شود و در جوامع بشری نهادینه گردد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار