هم‌زمان با دهه دوم ماه محرم‌الحرام، خادمیاران رضوی به‌منظور تجلیل و قدردانی از ایثارگری و جان‌فشانی ستوان سوم شهید علیرضا کیخا با پرچم متبرک رضوی به دیدار خانواده معظم این شهید بزرگوار رفتند.
کد خبر: ۹۵۳۱۰۹۶
|
۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از زاهدان، خادمیاران با بیرق سبز متبرک رضوی به دیدار خانواده معظم این شهید بزرگوار رفتند و ماه محرم‌الحرام را فرصت مغتنمی برای قدردانی از ایثارگری و جان‌فشانی ستوان سوم شهید علیرضا کیخا دانستند که جان شیرین خویش را با رشادت و ازخودگذشتگی برای دفاع از جان و ناموس مردم و خدمت به انسان‌ها فدا کرد.

مسئول کانون تخصصی و موضوعی ایثار و شهادت رضوی سیستان و بلوچستان گفت: پدر بزرگوار شهید علیرضا کیخا از خادمیاران رضوی بوده و هستند و شهید بزرگوار هم در حال پیوستن به جمع یاوران رضوی بودند که با پیوستن ایشان به خیل عظیم کاروان شهدا، خدمتگزاری وی در محضر نورانی امام رضا (ع) محیا گردید.

حمیده پودینه افزود: این کانون در مناسبت‌های مختلف با اجرای برنامه‌های خاص ضمن تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا با همکاری این عزیزان، برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی هم انجام می‌دهند.

پودینه با اشاره به برگزاری مراسم روضه خانگی در بیت منور شهید محبعلی زوری توسط خادمیاران کانون ایثار و شهادت شهرستان زابل گفت: هم‌زمان با اجرای برنامه‌های چهارشنبه امام رضایی ویژه ایام ماه محرم، خادمیاران رضوی با پخت آش نذری و توزیع در بین بچه‌های کم‌توان ذهنی مرکز صاحب‌الزمان (عج) این عزیزان را نیز تکریم نمودند.

وی در پایان برگزاری مراسم روضه خانگی در منزل خادمیاران کانون ایثار و شهادت به نیابت از شهیدان و هدیه به امام رئوف علی بن موسی‌الرضا (ع) و برگزاری مراسم یادبود و بزرگداشت شهدای تاسوعای حسینی را از برنامه‌های کانون در این ایام عنوان کرد و افزود: تهیه و توزیع  110 عدد ساندویچ فلافل در بین مردم روستای بدیل، برگزاری مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و روضه خانگی، تکریم و دیدار از خانواده شهید مسعود نصرت پناه، طبخ 100 پرس غذای گرم و توزیع در نیازمندان مؤسسه خیریه حبیب ابن مظاهر و برگزاری مراسم روضه اباعبدالله الحسین (ع) در حوزه علمیه نرجس (س) را از جمله دیگر فعالیت‌ها خادمیاران کانون ایثار و شهادت رضوی دانست.

ارسال نظرات