رئیس اداره تشخیص و درمان از دیدار و نشست صمیمی مدیر کل دامپزشکی استان با واحدهای فعال بخش خصوصی ( کلینیک، مرکز مایه کوبی و داروخانه‌) شهرستان زاهدان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۱۰۴۲
|
۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان سیستان و بلوچستان، رئیس اداره تشخیص و درمان بیان داشت: در این دیدار مدیر کل دامپزشکی استان با تاکید بر هم راستا بودن اهداف بخش خصوصی و بخش دولتی در خدمت رسانی به مردم به لزوم همکاری و همبستگی بخش دولتی با بخش خصوص جهت پیشبرد برنامه‌های سازمان دامپزشکی کشور پرداختند.
وی افزود: در این دیدار مدیر کل دامپزشکی استان پذیرای مشکلات و پیشنهادات و نقطه نظرات فعالان بخش خصوصی بوده است.
در سطح استان تعداد 31 داروخانه، 34 کلینیک ، 28 مرکز مایه کوبی وابسته دامپزشکی، 2 آزمایشگاه دامپزشکی 3 شرکت پخش استانی دارو و واکسن و یک شعبه شرکت پخش سراسری دارو و واکسن به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی مشغول هستند.
دکتر فاطمه یوسف نسب رئیس اداره تشخیص و درمان تصریح کرد: دامداران واکسن و داروی مورد نیاز دام را تنها براساس نسخه دامپزشک از مراکز مجاز توزیع دارو تهیه نمایند و درهنگام خرید دارو به تاریخ انقضا و زمان پرهیز از مصرف دارو توجه داشته باشند، همچنین درصورت مشاهده هرگونه تخلف در کلینیک ها و مراکز توزیع واکسن و دارو با شماره ۱۵۱۲ تماس گرفته و مراتب را به اداره دامپزشکی شهرستان اطلاع دهند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار