خبرهای داغ:

دعایی که شهید ابراهیم عشریه بعد از نماز خود می‌خواند

همسر شهید مدافع حرم «ابراهیم عشریه» در دیدار گروه خادمین گمنام شهدای قم به بیان خاطره‌ای از یکی از دعا‌های همیشگی همسر شهیدش در دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی پرداخت.
کد خبر: ۹۵۳۱۰۲۶
|
۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۵:۰۹

دعایی که شهید ابراهیم عشریه بعد از نماز خود می‌خواند
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، گروه خادمین گمنام شهدا در قرار هفتگی دیدار و سرکشی از خانواده‌های شهدا، همزمان با دهه اول محرم با همراهی فرمانده و جمعی از بسیجیان پایگاه محمد رسول الله، با خانواده شهید مدافع حرم ابراهیم عشریه دیدار کردند.
دعایی که شهید ابراهیم عشریه بعد از نماز خود می‌خواند
مراسم ابتدا با عرض توسل و قرائت زیارت عاشورا و روضه حضرت علی اکبر علیه‌السلام آغاز و با صحبت‌های سعید زارعی مسئول گروه خادمین گمنام درباره لزوم اجرای جهاد تبیین برای جوانان ادامه یافت.

در ادامه سارا عیسی‌پور همسر شهید ابراهیم عشریه از سبک زندگی شهید سخنانی را برای جوانان و حاضرین در جلسه ایراد کرد.
وی میزان تحصیلات، اشتغال به تدریس شهید در دانشکده امام حسین علیه‌السلام و همچنین اهتمام به حفظ قرآن کریم و مطالعه آزاد برای پاسخگویی به شبهات دانشجویان مخصوصاً پیرامون مسئله ولایت را از موضوعاتی یاد کرد که این شهید گرانقدر همیشه نسبت به آن‌ها اهتمام داشت.

وی همچنین در ادامه با بیان خاطرات خود در دیدار خصوصی چند روز گذشته با رهبر معظم انقلاب عنوان کرد: در این دیدارابتدا از دعای همسر شهیدم بعد از هر نماز با صدای بلند با مضمون: «خدایا از عمر من کم کن و به عمر حضرت آقا بیفزا تا انشاالله پرچم انقلاب با زعامت ایشان به دست امام زمان عجل الله برسد» با رهبر انقلاب سخن گفتم و سپس به ایشان قول دادم در راستای فرمایش حضرت آقا درباره جهاد تبیین، سبک زندگی شهید را تا زنده‌ام به جوانان و نوجوانان ارائه دهم.

در پایان مراسم با اهدای هدایایی توسط مدیرعامل فرهنگی ورزشی شهرداری قم از همسر شهید عشریه تکریم شد.

انتهای پیام/ ل. عابدینی

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار