رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران مطرح کرد:
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: مراسم گرامیداشت شهدای هشتم شهریور ماه شهیدان رجائی و باهنر همراه با یادواره شهدای شهریور ماه در مجموعه رفاه برگزار خواهد شد و مزار شهدا در بهشت زهرا (س) گلباران می گردد.
کد خبر: ۹۵۳۱۰۰۰
|
۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۵

 

 

در   نشست خبری که با حضور نمایندگان دستگاه‌ های فرهنگی استان برگزار شد ، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران ضمن  قدردانی از حضور پرشور مردم در مراسم عزاداری سیدالشهدا (ع) ، اهانت به قرآن در سوئد و دانمارک را محکوم‌ کرد و از حضور به موقع مردم عزیز در تظاهرات محکومیت هتک حرمت قرآن کریم در نمازهای جمعه و مراسم عزاداری عاشورای حسینی تقدیر کرد.

معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور همچنین به بهانه ۱۲ مرداد سالگرد تاسیس نهاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از همراهی و همکاری دستگاه‌ ها و مردم در برگزاری مراسم دينی و انقلابی تقدیر نمود.

حجت الاسلام والمسلمین محمودی از شهیدان آيت ا... مدنی و آيت ا... قدوسی ، حجت‌الاسلام اندرزگو ، سرتيپ دستجردی ، شهیدان لاجوردی ، عراقی و پسرش حسام تجلیل کرد و گفت: مراسم گرامیداشت شهدای هشتم شهریور ماه شهیدان رجائی و باهنر همراه با یاد شهدای شهریور ماه در مجموعه رفاه برگزار خواهد شد و مزار شهدا در بهشت زهرا (س) گلباران می گردد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران از مسئولان خواست در هفته دولت به تبیین خدمات دولت و خدمت هر چه بهتر همت گمارند.

 

انتهای پیام

     

ارسال نظرات