فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک خبر داد

برگزاری رزمایش «جهادگران فاطمی» در اراک

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک از برگزاری رزمایش "جهادگران فاطمی" در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۰۴۹۷
|
۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۱

سرهنگ پاسدار محمدمهجوری فرمانده سپاه اراک در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اراک گفت: «رزمایش جهادگران فاطمی ۳» دهم تا نوزدهم مرداد ماه امسال در شهرستان اراک همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.
وی هدف از برگزاری این رزمایش را خدمت‌رسانی هر چه بهتر و مطلوب‌تر به آحاد مردم به ویژه محرومان عنوان کرد و افزود: گسترش فرهنگ و تفکر حرکت جهادی در جامعه از دیگر اهداف برگزاری این رزمایش است، لذا گروه‌های جهادی تخصصی در رزمایش جهادگران فاطمی ۳ در این ایام در سراسر شهرستان مشغول به خدمت رسانی در حوزه‌های پزشکی، آموزش، عمران، کمک مؤمنانه، فنی و مهندسی و حوزه‌های عمومی به مردم می‌شوند تا به فضل الهی محرومیت و فقر در شهرستان کاهش داده شود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک با بیان اینکه یکی از موضوعات مورد تأکید مقام معظم رهبری خدمت به محرومین است، گفت: نهادینه‌سازی، بروز و ظهور تفکر جهادی در برخی مدیران و مسؤلان مهم‌ترین هدف حرکت‌های جهادی و کار کردن برای مردم و حمایت از اقشار ضعیف و کم‌برخوردار جامعه است.
مهجوری تصریح کرد: نگاه ویژه در زمینه حرکت‌های جهادی و محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی توجه به روستاهای کم‌برخوردار است.
فرمانده سپاه ناحیه اراک خاطرنشان کرد: رزمایش جهادگران فاطمی ۳ در اراک در روز دهم مرداد ماه رأس ساعت هشت صبح با رمز «یا فاطمه الزهرا» آغاز می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها