خبرهای داغ:
قاسمی فرزاد:

رضایت‌مندی عمومی مردم در جشنواره شهید رجایی ملاک ارزیابی‌ها است

همدان-استاندار همدان گفت: بهبود عملکرد و رضایت‌مندی عمومی مردم باید در دستور کار دستگاه‌های اجرایی باشد چراکه این رضایت‌مندی در جشنواره شهید رجایی ملاک ارزیابی‌ها است.
کد خبر: ۹۵۳۰۴۸۹
|
۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در جلسه‌ شورای راهبری توسعه مدیریت استان همدان با بیان اینکه بهبود عملکرد و رضایت‌مندی عمومی مردم باید در دستور کار دستگاه‌های اجرایی باشد چراکه این رضایت‌مندی در جشنواره شهید رجایی ملاک ارزیابی‌ها است، اظهار کرد: رضایت‌مندی عمومی مردم و آثار و نتایج عملکرد دستگاه‌ها در ارزیابی‌ها حائز اهمیت است.

وی ادامه داد: ارزیابی‌های اولیه در راستای برگزاری جشنواره شهید رجایی که از مهم‌ترین اقدامات توسعه مدیریت استان است در حال پیگیری است.

استاندار همدان گفت: اهداف و برنامه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت مردمیِ ایران قوی باید در عملکرد دستگاه‌های اجرایی محقق شود.

وی با بیان اینکه خدمات هوشمند و غیرحضوری در ارائه خدمات با کیفیت مؤثر است، افزود: برگزاری کارگاه‌های آموزشی در دستگاه‌های اجرایی باید منجر به بهبود کیفیت ارائه‌ خدمات به مردم شود.

قاسمی‌فرزاد ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی باید با ارائه‌ خدمات غیرحضوری در قالب پنجره واحد، تا حد ممکن از رفت و آمدهای زائد مردم پیشگیری کنند.

وی گفت: اگر درخواست ارباب رجوع مطابق قانون و ضوابط نبود، کارشناسان دستگاه‌های اجرایی باید با تواضع و خشوع پاسخ دهند.

استاندار همدان اظهار کرد: جشنواره شهید رجایی باعث تشویق دستگاه‌های اجرایی برای ارائه خدمات باکیفیت به عموم مردم می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار