سردار «جمال شاکرمی» فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام به همراه حجة الاسلام علیمحمدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) با «ناصر بهرام» مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۹۵۳۰۳۸۲
|
۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۳

 

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار شاکرمی در دیدار با مدیرکل صدا وسیما اظهار داشت: نقش صداوسیما در مقابله با امپراطوری رسانه‌ای بسیار مهم است،  رسانه‌های بیگانه با تولید محتوای دروغ و فریبنده سعی دارند همواره ذائقه مردم را تغییر دهند و در این شرایط سخت نقش صدا و سیما در برهم زدن این برنامه بسیار مهم و تاثیر گذار است.

 

وی افزود: بسیج خدمات ویژه‌ای در حوزه آبرسانی به روستاهای دارای تنش آبی داشته است. سپاه همچنین در اربعین با تکیه بر نیروی عظیم بسیج مردمی، خدمات فراوانی در زمینه اسکان و تغذیه ، امنیت ، بهداشت و درمان ، توزیع آب و سایر حوزه های رفاهی به زائران حسینی در سال های گذشته ارایه نموده است.

 سردار شاکرمی گفت:  انعکاس خدمات اربعین بیش از گذشته مورد توجه است

 

مدیرکل صداوسیما‌ ایلام در دیدار با فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) گفت: استان ایلام در حوزه دفاع مقدس و پذیرایی از زائران اربعین حسینی از استان های پیشرو در سطح کشور است و بنا داریم که در اربعین امسال این خدمات را در رسانه ملی بیشتر از گذشته انعکاس دهیم.

وی عنوان کرد: توسعه عدالت رسانه‌ای به عنوان یکی از برنامه‌های تحولی در صدا و سیمای مرکز ایلام دنبال می شود و به عنوان نمونه در دهه اول محرم برنامه های عزاداری در سطح روستاهای دورافتاده با جمعیت اندک در قاب تلویزیون به تصویر کشیده شد‌ و رضایتمندی مردم را بدنبال داشت.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار