قرآن آموزان دارالقرآن صالحین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چرام، صبح امروز در محکومیت اهانت‌کنندگان به ساحت مقدس قرآن کریم تجمع کردند.
کد خبر: ۹۵۲۹۶۲۵
|
۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، این اجتماع به میزبانی دارالقرآن صالحین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چرام و سخنرانی حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مجتبی فرهمند،امام جمعه موقت شهرستان چرام و روضه خوانی و مداحی حجت‌الاسلام والمسلمین درخشنده مند برپا شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین فرهمند، در صحبت‌هایی ضمن محکومیت هتک حرمت ساحت مقدس قرآن کریم،‌ گفت:‌ یکی از معجزات قرآن کریم که خداوند متعال به آن رسماً در قرآن اشاره کرده است تحدی گری در قرآن است که بیان دارد اگر توانایی و قدرت دارید آیه ای یا سوره ای مثل آیات قرآن بیاورید که هرگز این موضوع عملی نخواهد شد.

وی با اشاره به راه‌ افتادن موج محکومیت هتک حرمت قرآن، افزود: علاوه بر تجمع و بیانیه و ... با انجام دادن کارهای ایجابی در حوزه قرآن کریم می‌توان در راستای محکومیت این قبیل اقدامات گستاخانه گام برداشت. یعنی در چنین شرایطی فقط به بیانیه اکتفا نشود و بخشی از تلاش ما صرف گسترش هرچه بیشتر فعالیت‌های قرآنی در سطح جامعه بخصوص خانواده ها شود.
فرهمند سه جنبه را در مورد چنین اقداماتی که هرچند گاهی توهین به مقدسات بخصوص قرآن در دنیا را به دنبال دارد اشاره کرد وافزود : به روز بودن قرآن یا همان تحدی گری ، گسترش اسلام در جهان و افتضاحات سیاسی و اقتصادی برخی کشورهای غربی در دنیا را می توان زمینه ای برای چنین هتک حرمت هایی دانست .

محکومیت اهانت‌کنندگان به ساحت مقدس قرآن کریم در شهرستان چراممحکومیت اهانت‌کنندگان به ساحت مقدس قرآن کریم در شهرستان چرام

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار