حجت الاسلام فقیهی گفت: یکی از دلایلی که باعث می‌شود بسیاری از بانوان جامعه پوشش نامناسب را برای خود انتخاب کنند عدم ارائه الگوی واقعی و عدم شناخت صحیح از معروفات است.
کد خبر: ۹۵۲۹۵۹۷
|
۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۳

به گزارش خبرنگار بسیج از چابهار، همزمان با هشتمین روز از ماه محرم و عزاداری سرور و سالارشهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایشان نشست بصیرتی سیاسی قیام امام حسین(ع) و عفاف و حجاب ویژه بانوان با حضور دکتر خدمتی رئیس مرکز بهداشت شهرستان چابهار، حجت الاسلام فقیهی فرمانده حوزه طلاب سپاه شهرستان چابهار و جمعی از بانوان ستاد شبکه بهداشت و درمان شهرستان چابهار برگزار شد.

حجت الاسلام فقیهی،فرمانده حوزه بسیج طلاب سپاه شهرستان چابهار در این نشست ضمن تسلیت ماه محرم از این ماه به عنوان ماه حزن و اندوه اهل بیت و احیای ارزشهای دینی و مقابله با ضد ارزشها نام برد و گفت: امام حسین(ع) قیام کرد تا دین باقی بماند .

وی با اشاره به اهمیت موضوع حجاب و عفاف در جامعه اسلامی اظهار کرد: حجاب یک ارزش و یک معروف است که این مهم یکی از اهداف قیام ابا عبدالله الحین بوده است، اگر ارزش ها از بین برود، همه چیز از بین می رود، لذا وجود ارزش ها و حفظ آن بسیار مهم و ضروری است.

حجت الاسلام فقیهی با اشاره به این نکته که پوشش هر فرد نشان دهنده فکر، عقلانیت و شخصیت اوست، افزود: یکی از دلایلی که باعث می‌شود بسیاری از بانوان جامعه پوشش نامناسب را برای خود انتخاب کنند عدم ارائه الگوی واقعی و عدم شناخت صحیح از معروفات است.

فرمانده حوزه بسیج طلاب سپاه شهرستان چابهار بیان کرد: دختران امروز، مادران فردا  هستند که فرزندانی صالح و شایسته را باید پرورش دهند و تربیت کنند و با الگو قراردادن حضرت زهرا(س) و سرمشق قراردادن اهداف قیام ابا عبدالله الحسین(ع) باید در راستای حفظ ارزش‌های امر به معروف و نهی از منکر قدم بردارند.

گفتنی است، این نشست به همت بسیج جامعه پزشکی شبکه بهداشت و درمان شهرستان چابهار برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار