از کتاب آماده باش در قرچک رونمایی شد.
کد خبر: ۹۵۲۹۵۳۵
|
۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، شب گذشته سوم مردادماه 1402 همزمان با شب هفتم محرم با حضور پر شور عزاداران در حسینیه انصارالحسین (علیه السلام) محله زیباشهر شهرستان قرچک رونمایی از کتاب آماده باش انجام گرفت.

در این مراسم که با حضور گسترده جوانان و نوجوانان عاشورایی برگزار شد رونمایی توسط خانواده معظم شهدای مدافع حرم شهیدان میثم نجفی و مهدی قاضی خانی و فرمانده سپاه شهرستان قرچک صورت پذیرفت. به نقل از نویسنده کتاب با توجه به موضوع و محتوای کتاب از ابتدا نیت بر برگزاری مراسم رونمایی در یک زمان و مکان مقدس بود. به همین منظور این مراسم در حسینیه انصار الحسین(ع) و در ایام سوگواری سید و سالار شهیدان برگزار گردید.
وی افزود: کتاب آماده باش در 284 صفحه بصورت مصور توسط انتشارات رسول آفتاب به چاپ رسیده است.
به گزارش خبرنگار... کتاب آماده باش به سفرنامه اربعین سه دوست می پردازد و در چهل منزل به نگارش در آمده است.
به گفته نویسنده کتاب، در هر منزل از این کتاب در عین پرداختن به جزییات سفرنامه به فعالیتهای بخش های گوناگون در حماسه عظیم پیاده روی اربعین و نقش آنان در شکل گیری این مغناطیس جاذبه حسینی اشاره داشته است. بخش هایی چون زمینه سازان اعزام زائرین، حمل و نقل، عوامل جاده ای و انتظامات و امنیت، فعالیت موکبهای ایرانی و عراقی، شرح حال زائرین در مسیر پیاده روی، اقدامات رسانه ای، توسل ها و عرض ارادتها، معرفی اماکن مقدسه در عتبات عالیات، اقدامات امدادی، فعالیتهای جهادی و فرهنگی، حضور پرشور هیئتها و مداحان اهل بیت (علیهما السلام) و...
حسن عاطف ضمیر ادامه داد در بخشهایی از کتاب تلاش شده است تا به مصائب اهل بیت عصمت و طهارت اشاره شود و در انتها نیز به آمادگی برای ظهور حضرت ولی عصر (عجل الله) منتهی گردد.
کتاب آماده باش تلاش دارد تا زمینه شور و اشتیاق بیش از پیش عاشقان ثارالله و پیاده روی اربعین را با روح ایمان و امید فراهم ساخته و آن را با فرهنگ انتظار پیوند بزند.
به گزارش خبرنگار .... از این نویسنده کتاب اتوبوس شماره هشت با موضوع راهیان نور منتشر شده و به چاپ سوم رسیده است.

 

انتهای پیام/***

ارسال نظرات
آخرین اخبار