خبرهای داغ:
کارگاه معرفتی امربه معروف و نهی از منکر در سپاه ناحیه دزفول برای پایوران و بازنشستگان در حسینیه این ناحیه توسط معاونت عقیدتی ناحیه برگزار گردید
کد خبر: ۹۵۲۹۴۷۴
|
۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۶

حجت‌الاسلام نصرت امرایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه دزفول در کارگاه معرفتی امربه معروف و نهی از منکر در بین پایوران این ناحیه به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از واجبات دین اسلام عمل به امر به معروف و نهی از منکر است.

وی با تاکید بر اینکه امام حسین (ع) و یارانش جان خود را در راه امر به معروف و نهی از منکر فدا کردند، تصریح کرد: هدف امام حسین (ع) اجرای امر به معروف و نهی از منکر بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه دزفول خاطرنشان کرد: مسلمانان باید برای اجرای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه همه توان خود را به کار گیرند.

 

 اگر فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر در جامعه عمل نشود معروفات تبدیل به منکرات و منکرات تبدیل به معروفات می‌شود.

حجت الاسلام امرایی با بیان اینکه ماه محرم و صفر بهترین زمان برای پرداختن به موضوع امر به معروف و نهی از منکر است، افزود: با این اقدام معنویت در قلوب مومنین و نسل جوان نفوذ می‌کند.

وی با اشاره به اینکه جوانان باید به انجام امر به معروف و نهی از منکر سوق داده شوند، بیان داشت: آنها باید در انجام این فریضه الهی آگاهی کامل داشته باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها