خبرهای داغ:
جانشین فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی؛

تحقق تعهد آبرسانی به ده هزار روستای کشور تا پایان سال آینده/تا ریشه کنی محرومیت، عرصه خدمت سپاه در محرومیت زدایی ادامه دارد

  سردار فدوی با اشاره به زمان اتمام تعهدات نهضت آبرسانی کفت: تا پایان سال ۱۴۰۳ به ده هزار روستا آبرسانی خواهد شد ‌که امیدواریم این تعهد زودتر از پایان سال تحقق یابد و تا زمانی که این محرومیت ها وجود دارد، نقش قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) و عرصه خدمت سپاه پاسداران ادامه دارد.
کد خبر: ۹۵۲۹۱۵۹
|
۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۱

 

قزوین_ به گزارش خبرنگار بسیج، صبح امروز با حضور سردار علی فدوی جانشین فرماندهی سپاه پاسداران، سردار رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، مدیران کل آبفای، راهداری، جهادکشاورزی و آبخیزداری استان قزوین پروژه های آبرسانی بسیج سازندگی استان قزوین بهره برداری شد.

سردار فدوی در حاشیه بهره برداری از استخر ذخیره آب روستای دیکین در منطقه الموت شرقی در جمع خبرنگاران بیان کرد: ما به لحاظ سياسی سرافرازترین کشور دنیا هستیم. چهل و پنج سال است که خبیث ترین دولت دنیا یعنی آمریکا و همه همراهانش هر چه تلاش کردند که یک پیروزی علیه ایران بدست بیاورند، نتوانستند این کار را انجام بدهند.

جانشین فرماندهی سپاه کشور افزود: امروز در جنگ اقتصادی قرار داریم، وزیر خزانه داری آمریکا که مسوول جنگ آمریکاست پنجاه و پنج روز پيش در برنامه‌ زنده تلویزیونی گفت که ما چهل و چهار سال است که‌ هر اقدامی علیه ایران انجام داده ایم با شکست مواجه شده ایم؛ اين بدان معناست که هر کشوری که به آمریکا امیدوار شد از بین رفت و هر کشوری که با انقلاب اسلامی بود، باقی و سر افراز است.

وی بيان کرد: امروز همه مردم دنیا به درک این مطلب رسیده اند که چیزی در ایران وجود دارد که این پیروزی ها را به وجود می آورد وگرنه توانمندی‌های مردم تقریبا مثل هم است. توانمندی‌هایی که در اینجا به کار گرفته می‌شود به خاطر این است که تکالیف انجام شود و اگر تکالیف انجام شود خدا بهترین ها را رقم می زند و این موضوع فقط نظامی نیست و در تمام قضایا برقرار است.

سردار فدوی در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری بسیج در مورد انجام تعهدات نهضت آبرسانی در کل کشور گفت: در مرحله نخست، تعهدات آبرسانی ما ۲۰۰ روستا بود؛ اما به مرور زمان به بيش از ده هزار روستا رسید و احتمال دارد توسط آبفای و وزرات نیرو این عدد به بیست هزار روستا هم افزایش یابد.

وی در مورد زمان اتمام تعهدات نهضت آبرسانی تصریح کرد: تا پایان سال ۱۴۰۳ به ده هزار روستا آبرسانی خواهد شد ‌که امیدواریم زودتر از پایان سال تمام شود و چون تعداد روستاهای محروم در حوزه آب درحال افزایش است، تا زمانی که این محرومیت وجود دارد، نقش قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) و عرصه خدمت سپاه پاسداران ادامه دارد.

جانشین فرماندهی سپاه کشور در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار خبرگزاری بسیج در مورد مسکن‌ نهضت ملی بيان کرد: در قرارداد های جدید امسال، مسکن روستایی هم پيش بينی شده است که انجام و تحقق آن تاثیر بسزایی در کل مسکن کشور خواهد داشت، مجموعه‌ های دانش بنیان در حال انجام دادن روش هایی هستند که زمان ساخت خانه کوتاه تر و قیمت آن هم ارزان تر باشد.

سردار فدوی در پایان گفت: آب شرب، جاده روستایی، مسکن روستایی، آبخیزداری که از سال ۱۴۰۱ آغاز شد و امسال ادامه داشت و تا وقتی که این محرومیت ها و نیازمندی ها وجود دارد ماموریت ما نیز ادامه دارد.

 

انتهای پیام/۱۰۰۴

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار