فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابوذر مشهد از برگزاری آیین تجلیلِ بانوان بسیجی فعال عرصه فرهنگی این ناحیه با اهدا حواله کمک هزینه سفر زیارتی کربلا خبر داد.
کد خبر: ۹۵۲۹۰۵۱
|
۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۸

آیین تجلیل از بانوان فعال عرصه فرهنگی ناحیه ابوذر مشهد/اهدای کمک هزینه کربلا به پاس مجاهدت در عرصه عفاف و حجاب + عکس

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد، سرهنگ‌ پاسدار عباس فروزان مهر در آیین تجلیل از بانوان بسیجی فعال فرهنگی عرصه عفاف و حجاب این ناحیه با قدردانی از عوامل اجرای این حرکت ماندگار و زیبای فرهنگی معنوی با اشاره به گستردگی عملکرد بسیج در حوزه فرهنگی اظهارکرد: در میان متولیان فرهنگی کشور بهترین تاثیرگذاری و عملکرد فرهنگی متعلق به پایگاه های مقاومت بسیج در سراسر کشور است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابوذر مشهد در خصوص عمق تاثیرگذاری فعالیت فرهنگی بسیج گفت: اثرات فعالیت ها و ابتکار فرهنگی بسیج، حتی در عرصه های بین‌المللی به علت بصیرت و استقامت بسیجیان نمایان است.

در ادامه این مراسم که‌ به همت پایگاه حضرت ابوالفضل(ع) حوزه سه ابوذر برگزار شد مادر شهید حسین زینال زاده با تاکید بر ادامه راه شهدا به خاطره گویی و روایت گری درباره فرزند شهیدش پرداخت و در خاتمه نیز از بانوان بسیجی فعال عرصه فرهنگی این ناحیه با اهدا حواله کمک هزینه سفر زیارتی کربلا تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها