کرمی گفت: کشاورزی دانش‌بنیان راهی مطمئن برای تضمین امنیت غذایی است و تسهیل در فرآیند واگذاری طرح ها ، نظارت بر حسن اجرای آنها و حمایت از سرمایه گذاران را برای دستیابی به اهداف توسعه ای بخش کشاورزی ضروری برشمرد و خواستار هم افزایی دستگاه های متولی دراین زمینه شد.
کد خبر: ۹۵۲۹۰۱۷
|
۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، در نشست سه جانبه ای که با حضور استاندار سیستان‌وبلوچستان، رئیس سازمان جهاد کشاورزی و مدیر عامل آب منطقه ای استان در محل دفتر استاندار برگزار شد راه کارهای تسریع در روند اجرای طرح های توسعه بخش کشاورزی مورد بررسی قرار گرفت.

محمد کرمی، استاندار سیستان و بلوچستان در این نشست با برشمردن توانمندی‌های بخش کشاورزی گفت: کشاورزی دانش‌بنیان راهی مطمئن برای تضمین امنیت غذایی است و تسهیل در فرآیند واگذاری طرح ها ، نظارت بر حسن اجرای آنها و حمایت از سرمایه گذاران را برای دستیابی به اهداف توسعه ای بخش کشاورزی ضروری برشمرد و خواستار هم افزایی دستگاه های متولی دراین زمینه شد.

محمد کرمی نقش بخش کشاورزی برای ایجاد اشتغال پایدار و مولد و درآمد زایی بسیار مهم برشمرد و اظهارداشت: حمایت از تولید وارتقای تولید وظیفه همه ما مسئولین است.

سید محمد رضا سیدحسینی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان با اشاره به شاخص ترین برنامه های توسعه ای بخش کشاورزی که با همکاری بنگاه‌های اقتصادی و بهره برداران در سطح استان در حال اجراست گفت :برای واگذاری طرح ها هیچگونه محدودیتی نداریم و مجموعه بخش کشاورزی استان از سرمایه‌گذاری های مولد با تمام توان و ظرفیت حمایت میکنم.
وی مهمترین چالش بخش کشاورزی را خشکسالی و کمبود تخصیص آب برای طرح های کشاورزی برشمرد و اظهارداشت گام های بلندی برای توسعه پرورش مرغ گوشتی ،تولید گوشت قرمز ،توسعه گلخانه ها و توسعه نخلستان‌های تجاری در سطح استان برداشته شده و برای دستیابی به اهداف طرح ها و امنیت سرمایه گذاری نیازمند حمایت مسئولین میباشیم

ارسال نظرات
آخرین اخبار