خبرهای داغ:
فیض اللهی:

باید تمام تلاش خود را برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی به کار گیریم

همدان- فرماندار شهرستان بهار گفت: باید در راستای فرهنگسازی اهدای کتاب و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی تمام تلاش خود را به کارگیریم.
کد خبر: ۹۵۲۸۸۷۷
|
۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۸

باید تمام تلاش خود را برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی به کار گیریم

به گزارش خبرگزاری بسيج از همدان، مجتبی فیض اللهی در دومین جلسه مشترک انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان بهار که با محوریت بررسی وضعیت کتابخانه‌های عمومی شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری بهار برگزار شد، با تسليت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) ترویج فرهنگ کتابخوانی را ضروری دانست و اظهار کرد: کتابخانه‌‌های عمومی شهرستان بهار توسعه‌های خوبی داشته است.

وی یکی از برنامه‌های خود را فرهنگسازی کتاب و ترویج فرهنگ کتابخوانی عنوان کرد و گفت: باید در راستای فرهنگسازی اهدای کتاب و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی تمام تلاش خود را به کارگیریم.

فرماندار شهرستان بهار افزود: باید با پیش بینی اعتباراتی به توسعه هرچه بیشتر کتابخانه‌ها و تجهیز و خرید کتاب به اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان یاری رسانیم.

وی با تاکید بر حضور رؤسای ادارات در جلسه مشترک انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان بهار گفت: رؤسای ادارات باید اهتمام ویژه‌ای برای حضور در جلسات کتابخانه‌های عمومی داشته باشند.

فیض اللهی گفت: آموختن علم و دانش با فرهنگ کتاب و کتابخوانی برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است چرا که تمام تاثیرات پیشرفت‌ها و توسعه‌های معنوی، جسمی و اقتصادی که ما داریم از مطالعه کتاب سرچشمه می‌گیرند.

وی ضمن تقدیر از زحمات معصومه فزونی رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بهار برگزاری هرچه بیشتر جلسات کتابخانه‌های عمومی شهرستان بهار را با محوریت بررسی نیازها و مشکلات کتابخانه‌های عمومی شهرستان برای پیگیری و انجام کارها موثر بخش دانست و پیگیری‌های لازم خود را برای رفع نیاز و حل مشکلات کتابخانه‌های عمومی شهرستان با همکاری اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان و اعضای انجمن کتابخانه‌ها اعلام کرد .

در این جلسه مریم عباسی عضو انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان بهار به معرفی کتاب «سقای ادب» در راستای بررسی فضائل حضرت عباس (ع) پرداخت و قسمتی از کتاب را قرائت کرد و در حاشیه این جلسه فرماندار شهرستان بهار ۴۰ جلد کتاب را به کتابخانه‌های عمومی شهرستان بهار اهدا کرد.

باید تمام تلاش خود را برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی به کار گیریم

باید تمام تلاش خود را برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی به کار گیریم

انتهای پیام/

ارسال نظرات