پیام تسلیت فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) بمناسبت ایام عزاداری ابا عبدالله الحسین(ع)

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) فردیس در پیامی ماه محرم، سوگواری وعزاداری ابا عبدالله الحسین (ع) را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۵۲۸۶۲۲
|
۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، سرهنگ پاسدار جعفر فلاح نژاد فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) ضمن تسلیت ماه محرم بیان داشت. متن کامل تسلیت به شرح زیر است:

پیام تسلیت فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) در پی عزاداری ابا عبدالله الحسین(ع)


هدف حرکت امام حسین علیه السلام در دو مطلب است، وفای به عهدبندگی، بالاترین و زیباترین بندگی را در کربلا به ظهور رساند، دومین هدف امام حسین (علیه السلام) روشن کردن نور هدایت بود.

هر وقت در زندگی حس کردید راه را گم کرده اید به درب خانه ابا عبدالله الحسین (علیه السلام) بروید.
وفای به عهد بندگی، بالاترین و زیباترین بندگی را در  کربلا به ظهور رساند. در زبان عرب اگر کسی دارای یک ویژگی خاص باشد یک "اَب" به معنای پدر به او می چسبانند مثل "اَب الجود، اَب السخّا" یعنی بالاتر از آن دیگر قابل تصور نیست. امام حسین (علیه السلام) هم به زیباترین وجه ممکن به عهد بندگی پرداخت و هر آنچه داشت در مسیر اطاعت خدا بذل کرد، بذل یعنی دادن و بخشیدن تمام سرمایه هاست، هبه بخشیدن قسمتی از مال است، امام حسین (علیه السلام) "باذل" است. حضرت در مقابل مخالفان حرکت فرمودند: از رسول خدا (صلی الله علیه و آله) شنیدم که خدا دوست دارد مرا کشته ببیند، خدا می خواهد خانواده ات را در اسارت ببیند.

شیطان تمام جنودش را جمع کرد تا بتواند یک آخ و ناله از حضرت بگیرد اما نتوانست حتی در قتلگاه، بندگی یعنی دادن تمام سرمایه ها در راه خدا، حسین (علیه السلام) هم تمام سرمایه اش را در راه خدا داد. ابا عبدالله الحسین (علیه السلام) در حالت سجده شهید شدند که نشان از بندگی حضرت بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار