مسئولان برگزاری یادواره شهداء رسانه استان با آیت الله ناصری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد دیدار کردند.
کد خبر: ۹۵۲۸۵۵۱
|
۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ در آستانه برگزاری یادواره شهدای رسانه استان، امروز مسئولان کمیته‌های یادواره شهدای رسانه استان با نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد دیدار کردند.
دبیر نخستین یادواره شهدای رسانه یزد در این دیدار با اشاره به اینکه تا کنون اهالی رسانه استان ۱۳ شهید تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده اند گفت تلاش خواهیم کرد در این یادواره از مجاهدت‌های این شهدا قدردانی کنیم.
سرهنگ دکتر آزادی نژاد با ارائه گزارشی از روند برگزاری این یادواره افزود هم اکنون دست اندر کاران برگزاری این یادواره در قالب ۸ کمیته برای هر چه باشکوه‌تر شدن این یادواره تلاش می‌کنند.
وی گفت این یادواره، مرداد ماه امسال، در روز‌های مقارن با روز خبرنگار با حضور شخصیت‌های برجسته کشوری و استانی برگزار خواهد شد.
نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در این دیدار با اشاره به اهمیت برگزاری مراسم بزرگداشت نام و یاد شهدا بر تبیین فضیلت شهادت و اثر گذاری آن در بقای اسلام تاکید کرد.
آیت الله ناصری با بیان اینکه شهدا خط سیر خود را از اولیاء الله و انسان‌های خاص خداوند گرفته اند افزود: برگزاری اینگونه یادواره‌ها می‌تواند راه کمال و حقیقت را به آیندگان معرفی کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار