خبرهای داغ:
در دامغان برگزار شد؛

گردهمایی خواهران شهدا

با همکاری پایگاه بسیج طلاب فاطمه الزهرا(س) دامغان، گردهمایی خواهران شهدای این شهرستان، ویژه شهدای روحانی در چهارمین روز هفته حجاب و عفاف و همزمان با برنامه سه‌شنبه‌های مهدوی برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۲۸۴۷۷
|
۳۰ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرکار خانم حاج‌عیدی فرمانده پایگاه بسیج طلاب فاطمه الزهرا سلام‌الله‌علیها دامغان از برگزاری گردهمایی خواهران شهدای این شهرستان ویژه شهدای روحانی در چهارمین روز هفته حجاب و عفاف و همزمان با برنامه سه‌شنبه‌های مهدوی خبر داد.
وی افزود: این مراسم با همکاری و اجرای خانم زهرا علیزاده مبلغ فعال، خواهر شهید، نویسنده کتب شهدا، در جمع اعضای گروه کلبه شهدا و محفل انس با شهدا و مبلغین برگزار شد.
فرمانده این پایگاه بسیج طلاب اظهارداشت: در این گردهمایی متأسفانه از وجود مادران شهدای طلبه بدلیل اینکه دعوت حق را لبیک گفته اند، محروم و در خدمت خواهران شهدا بودیم که هر یک با بیان خاطرات شهید خود محفل را نورانی کردند.
خانم حاج‌عیدی گفت در ادامه مراسم خواهر شهید طلبه محمدعلی شفیع زاده در حالی که تنها ۴۰ روز از درگذشت مادر عزیزش می‌گذرد با قلبی آکنده از درد و غم با بیان خاطرات و وصیت برادر شهیدش، مستمعین را تحت تاثیر قرار داد و تاکید نمود اگر عفت و حجاب از جامعه برود مصداق کامل پایمال شدن خون شهداست و از دولت و ملت خواستار پیگیری مجدانه این قضیه شد.
در ادامه خانم مهرابی مدیر مدرسه علمیه ضمن خیرمقدم به حضار و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به جایگاه شهدا در هر عصر و زمان اشاره نمود و تکریم خانواده های آنان را که جزء سرمایه های عظیم این ملت هستند را واجب و وظیفه همگان دانست.

ارسال نظرات
آخرین اخبار