خبرهای داغ:

افتتاح بخش جدید دندانپزشکی درمانگاه شهدای بیرجند

مسئول بسیج جامعه پزشکی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۰ یونیت فعال دندانپزشکی در درمانگاه شهدا داریم گفت : از این پس به غیر از خدمت ماموگرافی بقیه خدمات رادیولوژی را در درمانگاه شهدا داریم که می‌توانیم به مردم شهر بیرجند ارائه کنیم.
کد خبر: ۹۵۲۸۱۹۲
|
۳۰ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، مراسم افتتاح بخش جدید دندانپزشکی درمانگاه شهدای بیرجند صبح امروز پنجشنبه ۲۹ تیر ماه با حضور سردار مهدوی فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام و حجت الاسلام کمالی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان برگزار شد.
هاشم هیهات مسئول بسیج جامعه پزشکی خراسان جنوبی در این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سیاست کاری ما در درمانگاه شهدا بر ارائه خدمات کیفی بوده است و با توجه به اینکه در قسمت قدیم دندانپزشکی به صورت سالنی کار را ارائه می‌کردیم و تفکیک بین بیماران به لحاظ فیزیکی انجام نمی‌شد بخش جدیدی را با به روز کردن امکانات و به زیباترین شکل ایجاد کردیم.

وی عنوان کرد: با جدیدترین مواد موجود در بازار فضای زیبایی به صورت چند اتاق ایجاد کردیم که بین بیماران تفکیک شد و علاوه بر رعایت طرح انطباق، تجهیزات به روزی اعم از یونیت دندانپزشکی و وسایل مورد نیاز تدارک دیده شده است.

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان خاطرنشان کرد: تهیه ۴ یونیت جدید دندان پزشکی به مبلغ یک میلیارد تومان، بازسازی و بروز کردن مکان و دستگاه‌های ایمپلنت و سایر تجهیزات جدید به مبلغ بالغ بر یک میلیارد تومان و همچنین ۵۰۰ میلیون تومان جهت تجهیز اتاق ضدعفونی و آماده کردن وسایل دندان پزشکی هزینه شده است.

وی با بیان اینکه خدمات ایمپلنت را نیز به خدمات دندانپزشکی اضافه کردیم افزود: رادیولوژی تک دندان نیز خدمت جدیدی است که به مجموعه اضافه کردیم که تاکنون خدمت رادیولوژی تمام فک را در درمانگاه شهدا داشتیم.

هیهات با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۰ یونیت فعال دندانپزشکی در درمانگاه شهدا داریم افزود: از این پس به غیر از خدمت ماموگرافی بقیه خدمات رادیولوژی را در درمانگاه شهدا داریم که می‌توانیم به مردم شهر بیرجند ارائه کنیم و چنانچه دندانپزشکی حاضر به کار در مجموعه باشد آمادگی عقد قرارداد و همکاری با دندانپزشکان شهر را نیز داریم.



انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار