خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه امام علی بن ابی طالب علیه السلام استان قم:
معاون هماهنگ کننده سپاه امام علی بن ابی طالب علیه السلام استان قم گفت: رشد و رونق تولید مهمترین محوری است که جامعه کارگری می تواند در فرآیند شکل گیری تمدن نوین اسلامی به آن جامه عمل بپوشاند.
کد خبر: ۹۵۲۸۱۶۰
|
۲۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۸

رشد و رونق تولید رسالت بزرگ جامعه کارگری در تحقق تمدن نوین اسلامی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم،سرهنگ امیرجعفری روز پنجشنبه در آیین تکریم و معارفه مسوول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه استان قم،  با بیان اینکه آرمان اصلی انقلاب اسلامی ایران، بسترسازی و زمینه‌سازی انقلاب جهانی منجی عالم بشریت است، گفت: زمینه سازی ظهور فرآیندی است که باید مرحله به مرحله پیش برود تا تمدن نوین اسلامی شکل بگیرد.

سرهنگ جعفری با اشاره به اهمیت شناخت لوازم انقلاب، ادامه داد: انقلاب یک حادثه تاریخی نیست بلکه انقلاب یک موجود، فرایند و مسیری است که باید تا رسیدن به هدف اصلی طی شد.

وی از خودسازی، جامعه سازی و‌ زمینه چینی تمدن نوین اسلامی بعنوان مهمترین محورهای بیانیه گام دوم انقلاب یاد و کرد: آن چیزی که در این عرصه مهم است، حرکت جامعه در راستای ظهور منجی عالم بشریت و خودداری از سکون و بی تفاوتی است.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام علی بن ابی طالب علیه السلام استان قم خاطرنشان کرد: تبدیل شدن به یک کشور قدرتمند و‌الگوپذیر، پیشرط شکل گیری تمدن نوین اسلامی است.

سرهنگ جعفری اظهار داشت: علم، اقتصاد و فرهنگ سه مولفه‌های اصلی در پایه های قدرت است که باید در تمام این عرصه ها به نقطه مطلوب و اطمینان بخشی برسیم.

وی با تاکید بر اهمیت تقویت پایه‌های اقتصادی کشور، ابراز داشت: حل دغدغه‌های اقتصادی بخصوص در بین جامعه کارگری و رشد تولید از مولفه مهم در تقویت پایه‌های اقتدار و قدرت نظام اسلامی و به تبع آن خنثی سازی توطئه ها و تحریم های ناجوانمردانه نظام سلطه است.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام علی بن ابی طالب علیه السلام با تاکید دوباره بر اهمیت حل دغدغه های جامعه کارگری، خاطرنشان کرد: رشد و رونق تولید مهمترین محوری است که جامعه کارگری می تواند در فرآیند شکل گیری تمدن نوین اسلامی به آن جامه عمل بپوشاند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار