سرهنگ میری بنجار گفت: بسیج آمادگی دارد با همکاری اداره بهزیستی با توجه به وضعيت هر شخص معلول زمینه اشتغال‌برای آنها فراهم کند تا مستقل شوند و مخارج خود و خانواده هایشان را فراهم کنند.
کد خبر: ۹۵۲۸۰۶۵
|
۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۱

به گزارش خبرنگاربسیج ازمهرستان، سید علیرضا میری بنجار، فرمانده سپاه مهرستان در دیدار با کارکنان اداره بهزیستی شهرستان، ضمن تبریک هفته‌ بهزیستی گفت: بهزیستی یک نهادی است که باهدف تحت پوشش‌ قراردادن و پشتیبانی از هموطنان معلول جسمی روحی و روانی تشکیل شده که حداقل خانواده‌های این عزیزان بجز از معلولیت آنها رنج و دغدغه دیگری نداشته باشند.

وی به مجاهدت های نیروهای خدوم بهزیستی در جای جای ایران و شهرستان مهرستان اشاره کرد و افزود: خدمت به مردم شريف ایران بزرگترین وظیفه همه مسولین است ولی خدمت به محرومین و معلولین بزرگترین رسالت و عبادت است که شما نیروهای خدوم از اورژانس اجتماعی و سایر رده های اداره بهزیستی هر کدام به نوبه خود دارید انجام می دهید که دعای خیر معلولین شامل حال شما خواهد شد.

این مقام مسئول به اینکه معلولیت ناتوانی نیست پرداخت و خاطرنشان کرد: خیلی از معلوليت ها مادرزادی نیست و براثر بلایای طبیعی و یا حوادث رانندگی برای این افراد بوجود آمده است.

سرهنگ میری بنجار ادامه داد: با توجه به وضعيت هر شخص می‌تواند زمینه اشتغال برای آنها را فراهم کرد تا بتوانند مستقل شوند و حتی مخارج خود و خانواده هایشان را فراهم نمایند و ما بعنوان بسیج این آمادگی را برای همکاری با بهزیستی و کمک به این عزیزان را داریم.

گفتنی است در پایان ضمن بازدید از نمایشگاه صنایع دستی،سوزن دوزی بانوان تحت پوشش،با اهدای قاب و لوح تقدیر از کارکنان بهزیستی تقدیر بعمل آمد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار