خبرهای داغ:
دیدار فرمانده محترم سپاه حضرت ولیعصر استان خوزستان سردار شاهوارپور به همراه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دزفول جناب سرهنگ حکمت پور با خانواده سردار شهید حاج فریدون غلامی انجام گرفت.
کد خبر: ۹۵۲۷۹۷۰
|
۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج دزفول ؛ همزمان با شروع ماه محرم و باهدف بزرگداشت مقام شهدا و تقدیر از رشادت های جانبازان جنگ تحمیلی با حضور در شهر منتظران با خانواده شهید فریدون غلامی دیدار کردند.

در آخر تمثال مبارک شهید به رسم هدیه از سوی خانواده شهید به سردار شاهواپور اهدا شد

گفتنی است سردار شهید حاج فریدون غلامی حاجی آباد متولد اول شهریور ۱۳۴۳ در شهرمنتظران دزفول ، در سال ۱۳۶۱ به عضویت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آمد و در سال ۱۳۶۶ به عنوان جانشین فرمانده گروهان المهدی از گردان عمار و لشکر هفت ولی عصر(عج)در منطقه شلمچه  مشغول خدمت بود که در این منطقه با اصابت ترکش خمپاره ۶۰ میلیمتری، از ناحیه نخاع مجروح گردید.

حاج فریدون غلامی از جمله جانبازان سرافرازی بودند که علی رغم وضعیت جسمانی و مشکلاتی که جانبازان قطع نخاعی دارند از دوران بعد از مجروحیت به خدمت رسانی به انقلاب و مردم دریغ ننمودند و در این عرصه از فعالترین نیروها بودند.

این جانباز سرافراز ، پس از سال ها تحمل درد و رنج ناشی از جراحت های دوران دفاع مقدس ، بالاخره در روز رحلت جانگذار حضرت زینب(س) مهمان سفره شهدا شد و به همرزمان شهیدش پیوست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار