باحضور خانم«ورنیکا فاضلی» بانوی تازه مسلمان شده آلمانی؛ جایگاه زنان در ایران وجوامع غربی بررسی در پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب(س) برررسی شد.
کد خبر: ۹۵۲۷۸۹۸
|
۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۱

بررسی جایگاه زنان در ایران و جوامع غربی باحضور بانوی تازه مسلمان شده آلمانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، فاطمه محبوبی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج خواهران حضرت زینب(س) در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در قم بیان کرد: محورهای گفت‌و‌گوی این برنامه پیرامون نگاه غرب و گفتمان اسلام به زنان بود.

محبوبی، ضعف باورهای دینی را  از اصلی ترین عوامل بدحجابی دانست و ابراز کرد: کسانی که درک درستی از دین اسلام ندارند، یا کسانی که شناخت لازم و کافی در مورد امامان ندارند؛ اگر به توصیه های دینی ائمه و تمام دستوراتشان عمل کنیم به معنویت و رستگاری خواهیم رسید.

 وی به ضعف اساسی توجه نکردن کافی به حضور خدا و معاد و نبوت اشاره کرد و افزود: شخصی که درک کند خدایش برای خیرخواهی وی دستور به انجام اموری از جمله پوشش و حجاب را داده است، و بر خود اطاعت از دستورات خداوند را واجب بداند، قطعا بدون چون و چرا به حفظ حجاب خود می‎پردازد.

محبوبی در پایان عنوان کرد: در همین راستا میزبان خانم ورنیکا فاضلی، از آلمان شدیم که از تجربه های عینی خود از کمونیسم و غرب بیان کند تا امروز شاهد راهی که خود غرب رفته است و سرانجامی نیز نداشته، نباشیم.

انتهای پیام/حردانی

ارسال نظرات
آخرین اخبار