به همت سازمان بسیج حقوق دانان سپاه فتح استان و کمیسیون حقوق عامه مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه استان کهگیلویه و بویراحمد؛ طرح "وکالت در مساجد" این هفته در مسجد صاحب الزمان عج الله تعالی فرجه الشریف یاسوج برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۲۷۸۸۲
|
۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، در ادامه سلسله برنامه‌های هفتگی بررسی و پیگیری مشکلات حقوقی مردم؛ رئیس سازمان بسیج حقوق دانان سپاه فتح استان، رئیس کمیسیون حقوق عامه مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه استان (رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه استان)، جمعی از وکلا و حقوق دانان در مسجد صاحب الزمان(عج) یاسوج حضور یافتند.

در این دیدار صمیمانه، مسئولان و وکلا ضمن شنیدن موضوعات مطرح شده از سوی مراجعه کنندگان به پرسش‌ها و درخواست‌های مختلف پاسخ داده و در این زمینه خدمات حقوقی رایگان و نکات حرفه‌ای مرتبط ارائه شد.

مراجعه کنندگان با دیدار بی‌واسطه، خدمات و مشاوره حقوقی رایگان دریافت کرده و با تسلط و آگاهی بهتر نسبت به موضوعات حقوقی موجود در پرونده خود راهنمایی شدند.

طرح وکالت در مساجد استان به مسجد صاحب الزمان (عج) یاسوج رسیدطرح وکالت در مساجد استان به مسجد صاحب الزمان (عج) یاسوج رسیدطرح وکالت در مساجد استان به مسجد صاحب الزمان (عج) یاسوج رسیدطرح وکالت در مساجد استان به مسجد صاحب الزمان (عج) یاسوج رسیدطرح وکالت در مساجد استان به مسجد صاحب الزمان (عج) یاسوج رسیدطرح وکالت در مساجد استان به مسجد صاحب الزمان (عج) یاسوج رسیدطرح وکالت در مساجد استان به مسجد صاحب الزمان (عج) یاسوج رسید

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار