نشست هم‌اندیشی و هم‌افزایی فرماندهان و مسئولین سپاه حضرتمحمّدرسول الله(ص) تهران بزرگ و شهرداری تهران که با حضور دکتر زاکانی شهردار تهران و سردار حسن زاده فرمانده سپاه تهران بزرگ برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۲۷۸۶۷
|
۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، نشست هم‌اندیشی و هم‌افزایی فرماندهان و مسئولین سپاه حضرت محمّدرسول الله(ص) تهران بزرگ و شهرداری تهران که با حضور دکتر زاکانی، شهردار تهران و سردار حسن زاده، فرمانده سپاه تهران بزرگ برگزار شد.

در حاشیه این نشست که با عنوان قرارگاه همدلی برگزار شد، سردار حسن زاده، فرمانده سپاه حضرت محمّدرسول الله(ص) تهران بزرگ:امروز در راس شهرداری تهران فردی مدیریت را برعهده دارد که دارای تفکرات انقلابی است، آرمان‌ها را می‌شناسد و برای رسیدن به آن نقشه راه را به خوبی بلد است. در سایه‌ تلاش‌های مدیریت شهری جدید است که تهران بعد از سالها هویتی جدید مانند راه‌پیمایی ده کیلومتری غدیر و… پیدا کرده‌است.

حسن زاده گفت: بسیاری از مسئولین فقط آسیب‌های تهران را می‌بییند اما ظرفیت های پایتخت بسیار بیشتر از آسیب ‌هایش است، به قدری که اگر اتفاق مثبتی در تهران رخ دهد این اتفاق به سرعت در سراسر کشور نیز الگو می‌شود.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب معتقدند رسیدن به چشم‌انداز گام دوم انقلاب مستلزم ایجاد یک حرکت عمومی است، اتفاقاتی مانند راه‌پیمایی غدیر آغاز خوبی است برای رسیدن به این حرکت اما نباید به این مقدار قانع شویم.

فرمانده سپاه تهران بزرگ افزود: برای ایجاد حرکت عمومی گسترده نیازمند نقش آفرینی در محلات هستیم. در همین رابطه هیچ دستگاهی مانند شهرداری و بسیج نمی‌تواند موثر عمل کند. زیرا شهرداری پیوستگی بسیاری با زندگی شهروندان دارد و از طرفی بسیج نیز سازمانی منسجم است و به تعبیر رهبر انقلاب، بزرگ‌ترین شبکه اجتماعی در جهان است و دو دستگاه می‌توانند بر محور تحولات فرهنگی، اجتماعی و تعلیم‌وتربیت با هم همکاری کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار