نشست هم‌اندیشی و هم‌افزایی فرماندهان و مسئولین سپاه حضرتمحمّدرسول الله(ص) تهران بزرگ و شهرداری تهران که با حضور دکتر زاکانی شهردار تهران و سردار حسن زاده فرمانده سپاه تهران بزرگ برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۲۷۸۶۶
|
۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، نشست هم‌اندیشی و هم‌افزایی فرماندهان و مسئولین سپاه حضرت محمّدرسول الله(ص) تهران بزرگ و شهرداری تهران که با حضور دکتر زاکانی، شهردار تهران و سردار حسن زاده، فرمانده سپاه تهران بزرگ برگزار شد.

در حاشیه این نشست که با عنوان قرارگاه همدلی برگزار شد، دکتر زاکانی، شهر دار تهران: ما آرمانگرای واقع‌بین هستیم، آرمان‌های فراروی ما منشا گرفته از نگاهی تمدنی است و ما برای رسیدن به افق تمدنی که پیش زمینه ظهور است، نیازمند بهره‌گیری از الگوهایی مانند شهدا و ترویج منش آنها در جامعه هستیم.

 

 

برای رسیدن به افقی که پیش زمینه ظهور است، نیازمند الگوبرداری از شهدا و ترویج منش آنها در جامعه‌ایم
 

وی گفت:یکی از تجلی‌های آن تشییع بی نظیر شهید سلیمانی بود که در این رویداد می‌توان حقیقت جامعه را به درستی دید. در برابر این حقیقت وظیفه ما سنگین است تا در برابر توطئه فرهنگی دشمنان منفعلانه عمل نکنیم.

دکتر زاکانی افزود: جامعه برای پیشبرد اهداف خود نیاز به بسط ید دارد. این بسط ید را افرادی می‌توانند ایجاد کنند که دارای بصیرت، صبر و اخلاص هستند.

شهردار تهران گفت: سال ۷۵ رهبر انقلاب ویژگی‌هایی را برای افراد اهل حق برشمردند. ایشان در این رابطه فرمودند اهل حق بصیرت دارند و به موقع اهل قیامند. این ویژگی‌ها امروز تماما در مجموعه سپاه و بسیج وجود دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار