اولین نشست معاون و مسئولین فناوری بسیج اساتید دانشگاه‌های استان با هدف تبیین جایگاه فناوری استان و کشور و همچنین هم افزایی و همدلی بیشتر در زیست بوم فناوری استان در پارک علم و فناوری یزد برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۲۷۷۸۷
|
۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، دکتر نوید نصیری زاده، معاون فناوری بسیج اساتید استان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص نقش نوآوری و فناوری در پیشرفت بخش‌های مختلف ایران اسلامی، ضمن تبیین جایگاه بالا و رشد شایسته کشور در زمینه‌های متعدد نوآوری، فناوری و دانش بنیان، به اهمیت جایگاه حوزه علوم انسانی و تاثیر شگرف رویکرد الهی اسلامی در حوزه فناوری اشاره نمود.
در ادامه مراحل و چگونگی تبدیل ایده علاقه‌مندان حوزه فناوری به ویژه دانشجویان عزیز و اعضای محترم هیات علمی دانشگاه‌ها به شرکت‌های فناور و دانش بنیان و نقش حمایتی پارک علم و فناوری در قالب مراکز نوآوری و مراکز رشد پرداخت.
 سپس مسئولان محترم فناوری بسیج دانشگاه‌های استان به بحث و تبادل نظر در خصوص مسائل، مشکلات و راهکار‌های مشارکت دانشگاه‌ها و شیوه‌های عملیاتی جهاد تبیین و افزایش روحیه امید در جامعه با افزایش سطح فعالیت‌های نوآوری، فناوری و دانش بنیان پرداختند.

اولین نشست مسئولین فناوری بسیج اساتید در پارک علم و فناوری یزد برگزار شد

ارسال نظرات
آخرین اخبار