معاون هماهنگ کننده قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه عنوان کرد

عشایر، شبانان و گله‌داران سربازان واقعی اقتصاد مقاومتی+فیلم

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: عشایر و گله‌داران سربازان واقعی اقتصاد مقاومتی در کشور هستند که وظیفه خود را در این حوزه به خوبی انجام می‌دهند.
کد خبر: ۹۵۲۷۷۴۱
|
۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۸

سردار ضیاءالدین حزنی معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه  در همایش بزرگ شبانان و گله‌داران استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ گفت: مأموریت اصلی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امنیت پایدار و دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مقابل زورگویان و استکبار جهانی است.

وی افزود: سپاه پاسداران در کنار این مأموریت اصلی و اساسی، محرومیت‌زدایی، مردم‌داری، مردم یاری و مردم دوستی را در سراسر کشور در اولویت خود قرار داده است.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عشایر و گله‌داران را سربازان واقعی عرصه اقتصادمقاومتی خواند و تصریح کرد: یکی از قشرهایی که در بحث اقتصادمقاومتی می شود گفت سربازان واقعی اقتصاد مقاومتی هستند همین عشایر استان مرکزی، چوپانان و گله‌داران هستند که در این عرصه کار خود را به خوبی انجام می‌دهند.

سردار حزنی با اشاره به نقش عشایر و گله‌داران در تامین بخشی از تولید کشور گفت:  25 درصد از گوشت و محصولات لبنی و 35 درصد صنایع دستی کشور توسط این قشر تولید می‌شود.

وی افزود: این همایش ضمن اینکه فرصتی برای قدردانی از زحمات این قشر زحمتکش است، پل ارتباطی بین آنان و مسئولین ایجاد خواهد کرد که می‌تواند در رفع مشکلات و دغدغه‌های آنان اثرگذار باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار