خبرهای داغ:
گردان ۱۱۸امام حسین(علیه السلام) :

اجتماع عفاف وحجاب در محل پارک شهدای گمنام اردستان

به مناسبت روز مباهله و همزمان با روز ملی عفاف و حجاب، اجتماع بزرگ عفاف وحجاب با حضور فرمادهان نظامی، شخصیت های استانی، خانوداه های معظم شهدا، مردم شهید پرور و ولایتی، کسبه بازار، نیروهای نظامی و انتظامی، گردان ۱۱۸امام حسین(علیه السلام) در محل پارک شهدای گمنام شهرداری اردستان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۲۷۰۰۴
|
۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۷

‌به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر۱۴امام حسین(علیه السلام )، به مناسبت روز مباهله و همزمان با روز ملی عفاف و حجاب، اجتماع بزرگ عفاف وحجاب با حضور فرمادهان نظامی،  شخصیت های استانی، خانوداه های معظم شهدا، مردم شهید پرور و ولایتی، کسبه بازار، نیروهای نظامی و انتظامی، گردان  ۱۱۸امام حسین(علیه السلام) در محل پارک شهدای گمنام شهرداری اردستان  برگزار گردید.

فرمانده گردان  ۱۱۸امام حسین علیه السلام شهرستان اردستان ضمن عرض تبریک به مناسبت  روز مباهله   در این رابطه گفت:  همزمان  با روز  ملی حجاب و عفاف اجتماع مردمی  باحضور اقشار مختلف زنان و مردان در پارک شهدای گمنام شهرداری اردستان بر پا شد.

 این فرمانده افزود: ۲۱ تیر ماه سالروز سرکوب خونین قیام مردم در مسجد گوهرشاد به دست رضاخان است که به روز عفاف و حجاب نام گذاری شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار