خبرهای داغ:
گردان 108 امام حسین)علیه السلام( :

کتاب درسنامه بصیرت سیاسی پیشکسوت سردار احمدی در برخوار اصفهان رونمایی شد.

در آئینی با حضور امام جمعه محترم ، شهردار و شورای شهر ، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان استانی همراه با پایوران گردان 108 امام حسین)علیه السلام(، کتاب درسنامه بصیرت سیاسی نوشته پیشکسوت سردار احمدی رونمایی شد.
کد خبر: ۹۵۲۶۹۹۸
|
۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۶

‌به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر14امام حسین(علیه السلام)، در آئینی  با حضور امام جمعه محترم ، شهردار و شورای شهر ، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان استانی همراه با پایوران گردان 108 امام حسین)علیه السلام(، کتاب درسنامه بصیرت سیاسی نوشته پیشکسوت سردار احمدی رونمایی شد.

امام جمعه شهر برخوار با اشاره به موضوع کتاب درسنامه بصیرت با بیان اینکه قدم برداشتن در مسیر شهدا توفیق بزرگی است و همگی باید در مسیر شهدا و ولایت قرار بگیریم، گفت: شهدا در وصیت‌نامه خود بار‌ها تاکید و توصیه داشتند به ولایت و بصیرت، که ولایت را تنها نگذارند و بیشترین خواسته شهدا ولایت مداری و بصیرت بوده است و آنان این موفقیت و عزت را در مقابل پیروی از امر ولایت پیدا کردند

این سخنران با تاکید بر لزوم توجه و  تکریم خانواده شهداء ادامه داد: بایستی با استفاده از  همه ظرفیت‌ها نسبت به شناخت، رشادت‌های اتفاق افتاده و ثبت و حفظ  خاطرات شهداء برای آیندگان کوشا باشیم.

فرمانده گردان108 امام حسین برخوار گفت : این کتاب 430 صفحه ای که شامل 11 فصل می باشد، در بخشی از این کتاب آمده است: دو عنصر مهم برای مواجهه با دشمنی ها لازم است که بنده همیشه توصیه کرده ام، باز هم توصیه می کنم: یکی عبارت است از « بصیرت» و دومی «صبر و استقامت» که اگر چنانچه این دو عنصر وجود داشت دشمن هیچ کاری نمی تواند بکند ، هیچ لطمه ای نمی تواند بزند، هیچ توفیقی در مواجهه و مقابله با نظام اسلامی به دست نمی آورد؛ «بصیرت» و «صبر».

در این مراسم فرمانده گردان 108امام حسین(علیه السلام) ضمن تشکر از حضور مردم ومسئولان در این مراسم، ضمن تاکید بر حراست از آرمان های انقلاب و امام راحل و پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب، زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا را در مقابل طوفان تبلیغاتی دشمن یک رسالت عمومی دانست و آن را موجب تداوم حرکت انقلاب عنوان کرد.
این فرمانده با بیان اینکه شهداء زنده واقعی هستند و حق بزرگی بر گردن ما دارند و ما نمی‌توانیم این حق را جبران کنیم، اظهارداشت: در حال حاضر آبرو، استقلال  و اقتدار کشور مدیون خون شهداء است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار