استاندار ایلام خبر داد؛

هزینه بیش از ۷۰ میلیارد ریال برای زیرساخت‌های اربعین در دهلران

استاندار ایلام با بیان اینکه بیش از ۷۰ میلیارد ریال برای زیرساخت‌های اربعین در دهلران هزینه می‌شود، گفت: سایت جدید اربعین حسینی دهلران در وسعت ۳.۵ کیلومتر طراحی شده است.
کد خبر: ۹۵۲۶۹۰۹
|
۲۳ تير ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۷


به گزارش خبرگزاری بسیج، حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام و جمعی از مدیران کل ستادی استانداری ایلام روز جمعه با حضور امام‌جمعه و فرماندار ویژه شهرستان دهلران از سایت جدید اربعین حسینی در این شهرستان بازدید کردند.


استاندار ایلام در جریان این بازدید، با بیان اینکه این سایت در وسعت ۳.۵ هکتار طراحی شده و تسطیح بستر انجام‌گرفته است، افزود: کار محوطه‌سازی، نورپردازی، احداث نمازخانه و دفتر مدیریت از دیگر اقدامات در این سایت است.


وی با اشاره به اینکه مجوز‌های انشعابات آب و برق این سایت صادر و اقدامات لازم دراین‌خصوص در حال انجام است، تصریح کرد: احداث سرویس‌های بهداشتی شامل ۲۰ چشمه و ۴ سرویس حمام در سطح ۱۵۰ مترمربع نیز با ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست.


استاندار ایلام با بیان اینکه ۲۴ میلیارد ریال برای این پروژه هزینه می‌شود، تصریح کرد: در مجموع بیش از ۷۰ میلیارد ریال برای پروژه‌های اربعین در شهرستان دهلران هزینه خواهد شد.


وی با بیان اینکه تمام تلاش مدیران استان بر این است که شرایط تسهیل در تردد و رفاه زوار در استان فراهم شود، گفت: دهلران یکی از کانون‌های تردد زوار اربعین به سمت مرز مهران است و در این زمینه نیز نگاه ویژه‌ای به این شهرستان در راستای توجه به زیرساخت‌ها خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار