بسیج جامعه زنان شهرستان پاکدشت با انتشار بیانیه ای خواستار راهکارهای اجرایی مناسب برای گسترش فرهنگ عفاف وحجاب در ادارات ونهادهای دولتی و بی تفاوت نبودن به مقوله پوشش وفرهنگ عمومی عفت در شهرستان از سوی مسئولان شد.
کد خبر: ۹۵۲۶۶۰۵
|
۲۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۵

 

 حفظ حریم جامعه برای دفاع از سلامت روانی و تحکیم بنیان خانواده کاری است خدا محور که از عهده کسانی بر می آید که روحیه مردم محوری در نهادشان خدایی شده باشد و عشق و ایثار را در مکتب حسین (ع) آموخته باشند ... تنها به این گونه است که در عرصه خدمت تفسیر عشق می کنند و از آن حماسه ای ایجاد می کنند که ماندگار خواهد ماند به یقین بانوی مسلمان تربیت یافته مکتب فاطمی در مسیر رشد و تعالی خود آنچه که برای خود متصور می بیند سعادت و بلند آوازگی است که در هویت انسانی او نقش بسته است و برای آن تلاش مضاعف می نماید‌. حضور موثر و پایدار در عرصه های مختلف با حفظ نجابت و پاکدامنی از راهبردی ترین اهداف زن مسلمان ایرانی است که آن را هم برای خود می خواهد و هم بستر سازی برای دیگران می کند. هویت مستقل زن مسلمان به عنوان الگوی سوم نه شرقی ، نه غربی است که هر زن مسلمان و آزاده جهان آن را طلب می نماید .

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: حادثه گوهرشاد یک واقعه عبرت انگیز و ماندگار است که نشان از تلاش برای بازگرداندن هویت زن مسلمان ایرانی با کشته شدن ۲۰۰۰نفر از مردان غیور این سرزمین اتفاقی تاریخی است که روایت آن برای نسل جوان می بایست تبیین شود تا تاریخ روایت دشمن ستیزی دشمنان را در حافظه خود ثبت و ضبط کند.

 ما بانوان شهرستان پاکدشت،از مسئولین ومتولیان شهرستان پاکدشت طلب می کنیم تادر روایت تاریخ تصميمي بگیرند که چون قیام گوهر شاد ماندگار ،به نیکی باشد .

 مااز متولیان  راهکارهای اجرایی مناسب برای گسترش فرهنگ عفاف وحجاب در ادارات ونهادهای دولتی  را خواستاریم وازمسئولین امر می خواهیم نسبت به مقوله پوشش وفرهنگ عمومی عفت در شهرستان بی تفاوت نبوده وبا قاطعیت پیگیری نمایند.

 از متولیان امور تربیتی می خواهیم مبانی عفاف وحجاب و واقعیت های ناشی از تفکر غرب را در فروپاشی نظام خانواده بیان نموده ونسل جدید را با فرهنگ ایرانی واسلامی مانوس نمایند .

✨ممانعت از تولید وفروش کالاهای که مغایرت با فرهنگ ایرانی واسلامی  را دارد خواستاریم واز مسئولین می خواهیم در خصوص ایجاد فروشگاه های اسلامی  با حمایت از طرح‌های ایرانی  واسلامی بستر تولید را بیش از پیش رونق داده وگام بلندی در جهش تولید  داشته باشند .

✨ما از دادگستری ونیروی انتظامی می‌خواهیم با هنجار شکنان بویژه در حوزه حجاب برخورد قاطع نمایند .

✨از عموم بانوان درخواست می گردد برای حفظ سلامت خود ،خانواده وجامعه عفت وحیای عمومی را رعایت نموده وشان وشخصیت  بانوی مسلمان را در پرتو پوشش مناسب حفظ نمایند .

درپایان سعادت و سربلندی همه جهادگران اسلام وانقلاب را از خداوند متعال در ظل توجهات  حضرت ولیعصر(عج )را خواستاریم .

ارسال نظرات