خبرهای داغ:

برگزاری ۷۶۱ یادواره شهدا در روستاهای استان خراسان شمالی

کد خبر: ۹۵۲۶۴۰۵
|
۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۲
به گزارش خبرگزاری، محمدرضا ایوبی فرمانده پایگاه حضرت علی اکبر (ع) استان خراسان شمالی در گفتگو با خبرگزاری بسیج، در تشریح اقدامات این پایگاه، گفت: یکی از محوری‌ترین برنامه‌های این پایگاه برپایی یادواره‌های شهدا در راستای معرفی گنجینه حماسه زان دفاع مقدس به نسل جوان در سنگر جهاد تبیین است.

ایوبی از احداث ۲۱ واحد مسکونی در یکی از روستا‌های محروم به همت گروه‌های جهادی خبر داد و افزود: این اقدام یکی دیگر از ابعاد خدمت‌رسانی پایگاه حضرت علی اکبر(ع) استان خراسان شمالی در حوزه خدمات عمرانی است.


فرمانده پایگاه حضرت علی اکبر (ع) استان خراسان شمالی از برگزاری ۷۶۱ یادواره شهدا از سال ۹۴ تا کنون در روستا‌های خراسان شمالی خبر داد و تصریح کرد: هر ساله خود روستائیان به شکل خودجوش یادواره شهدا را برگزار می‌کنند.

ایوبی پایگاه حضرت علی اکبر(ع) استان خراسان شمالی را زمینه ساز تشکیل ۲۰۰ گروه سرود متشکل از نوجوانان و جوانان دهه هشتادی و نودی برشمرد و اضافه کرد: این امر یکی از ابعاد مهم کارنامه فرهنگی این پایگاه است.

وی با اشاره به ابعاد خدمت‌رسانی گروه جهادی پایگاه حضرت علی اکبر (ع) استان خراسان شمالی، تصریح کرد: تأمین آب مورد نیاز مردم در مناطق و روستا‌های محروم، ساخت مسکن محرومین از جمله اقدامات این گروه جهادی است.

ایوبی از احداث ۲۱ واحد مسکونی در یکی از روستا‌های محروم به همت ۱۲۱ گروه جهادی خبر داد و افزود: این اقدام یکی دیگر از ابعاد خدمت رسانی پایگاه حضرت علی اکبر (ع) استان خراسان شمالی در حوزه خدمات عمرانی است.

فرمانده پایگاه حضرت علی اکبر (ع) استان خراسان شمالی در تشریح برنامه‌های فرهنگی این پایگاه، به برپایی نشست‌های بصیرتی با حضور نوجوانان و جوانان دهه هشتادی و نودی اشاره کرد و گفت: این برنامه با استقبال خوب نسل جوان همراه بوده است.

ایوبی با بیان اینکه ادوات نظامی لازم برای تصویر سازی صحنه‌های مختلف از دوران دفاع مقدس را جهت تبیین به نسل جوان در اختیار داریم، اضافه کرد: این برنامه‌ها به طور ویژه در هفته دفاع مقدس در برنامه داریم.

فرمانده پایگاه حضرت علی اکبر (ع) استان خراسان شمالی اظهار کرد: ما در این پایگاه شبکه‌ای عمل می‌کنیم، پایگاه‌های بسیج نباید رقیب هم باشند، بلکه در کنار هم الگو‌ها و استعدادهایشان را به یکدیگر منتقل کنند.

خبرنگار ؛محسن محمدی

ارسال نظرات
پر بیننده ها