رعایت حجاب و عفاف در جامعه به تقویت و استحکام بنیان خانواده کمک می کند

رعایت حجاب و عفاف در جامعه به تقویت و استحکام بنیان خانواده کمک می کند
مردم در گذشته نیز نشان داده‌اند که حافظ حجاب و عفاف هستند و به طور کلی جامعه ما برای حفظ حجاب اهمیت زیادی قائل هستند.
کد خبر: ۹۵۲۶۳۹۱
|
۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۵
رعایت حجاب و عفاف در جامعه به تقویت و استحکام بنیان خانواده کمک می کند

به گزارش خبرنگار بسیج از زهک، اجتماع بانوان بسیجی شهرستان زهک با حضور فرماندار، جانشین فرمانده سپاه، مسئولین شهرستانی و بانوان بسیجی در مجتمع ارشاد زهک برگزار شد.

حسن دهمرده فرماندار شهرستان زهک در اجتماع بانوان بسیجی که به مناسبت هفته عفاف و حجاب در این شهرستان برگزار شد، بیان کرد: رعایت حجاب و عفاف در جامعه به تقویت و استحکام بنیان خانواده کمک می کند و تاریخ گواه این موضوع است مردم جامعه ما الخصوص مردم منطقه ما و استان ما سیستان و بلوچستان برای اسلام و ارزش‌های اهمیت زیادی قائل هستند و این برهه از زمان نیز که جامعه با این توطئه‌ها مواجه شده مانند گذشته پیروز و سربلند می باشد.

دهمرده خاطرنشان کرد: مردم در گذشته نیز نشان داده‌اند که حافظ حجاب و عفاف هستند و به طور کلی جامعه ما برای حفظ حجاب اهمیت زیادی قائل هستند و روی این موضوع حساسیت خاصی دارند و بانوان کشور ما نشان دادند که دوستدار چادر هستند.

وی با اشاره به اینکه هجمه‌های دشمن از سال‌ها قبل و با توجه به اتفاقات اخیر آغاز شده است، خاطرنشان کرد: باید هوشیارانه در برابر هجمه های دشمنان مقابله کنیم وخانواده ها را آگاه کنیم و آنهایی که سال گذشته شعار های می‌دادند و باعث تشدید این اغتشاشات شده هیچکدام حجاب و جایگاه زن مهم نبود.

گفتنی است در پایان این اجتماع از خواهران بسیجی مدافع حریم خانواده تجلیل بعمل آمد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار