مسئول بسیج جامعه زنان سپاه سلمان استان سیستان وبلوچستان:

اجرای۲۰ عنوان برنامه عفاف و حجاب با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی

کیخا گفت: در هفته عفاف و حجاب بیش از ۲۰ عنوان برنامه با هدف تحقق سبک زندگی ایرانی اسلامی با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و تبیین نقش عفاف و حجاب در سلامت روانی جامعه در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج خواهران استان برگزار می شود.
کد خبر: ۹۵۲۶۳۸۴
|
۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۵
اجرای۲۰ عنوان برنامه عفاف و حجاب با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی

آذر کیخا، مسئول بسیج جامعه زنان سپاه سلمان استان سیستان وبلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: در هفته عفاف و حجاب بیش از ۲۰ عنوان برنامه با هدف تحقق سبک زندگی ایرانی اسلامی با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، معرفی و تکریم حیا و پوشش به عنوان اصالت زن ایرانی، آگاه سازی عمومی نسبت به کارکرد‌های زیست عفیفانه و تبیین نقش عفاف و حجاب در سلامت روانی جامعه در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج خواهران استان برگزار می شود.

وی ضمن گرامیداشت هفته عفاف و حجاب با اشاره به این مطلب که زن از یک جایگاه والایی برخودار است که حراست از این جایگاه نیازمند ماندن در صدف حجاب است که در این صورت ارزش او حفظ می‌شود، افزود: دشمن به خوبی متوجه قدرت این نماد شده است به همین علت برای ضربه زدن به فرهنگ حجاب و عفاف وارد میدان شده و درحال پیشبرد اهداف خود است .

کیخا عنوان کرد: در تاریخ انقلاب‌های مختلف داریم که استعمارگران و یهودیان برای سرکوب کردن انقلاب‌ها از ظرفیت زنان استفاده کرده‌اند. حجاب زن حافظ کیان ملی است و اگر حجاب زنان حفظ شود، وطن و کیان انسان حفظ می‌شود.

وی تصریح کرد: عفاف حالتی درونی است که زمینه گرایش فرد به پوشش و حجاب را فراهم می‌کند و برای رسیدن به حجاب، باید عفت و حیا را در میان زنان و دختران ترویج دهیم.

این مسئول ادامه داد: حکم حجاب به تنهایی یک تحمیل مشقت‌بار نیست بلکه عامل ارزشمندی و شرافت آدمی است و ما باید به جوان و نوجوان خود بفهمانیم که حجاب موجب شرافت می‌شود.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه سلمان اظهار داشت: اجتماع مدافعان حریم خانواده، همایش طلایه داران عفاف و حجاب به منظور تجلیل و تکریم از بانوان محجبه، برگزاری نشست های وبیناری، برگزاری غرفه های یک حس خوب، دیدار دختران جوان و نوجوان با خانواده شهداء، برپایی میزهای مشاوره، نشست جهاد تبیین با محوریت عفاف و حجاب را از مهم ترین برنامه های اجرایی این هفته برشمرد.

وی خاطر نشان کرد: تمامی برنامه های هفته عفاف و حجاب در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج خواهران سراسر استان از 17 تیرماه آغاز شده و تا 23 این ماه اجرا می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار