خبرهای داغ:
دامغان_ مسئول بسیج جامعه زنان دامغان گفت: همزمان با هفته عفاف و حجاب بیش از ٢٠ عنوان برنامه در شهرستان دامغان اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۲۶۱۳۸
|
۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۰

مرضیه سفیدیان مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان دامغان در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در این شهرستان اظهار کرد: برنامه‌های گرامیداشت هفته عفاف و حجاب در عرصه‌های فرهنگی، هنری، جهادی و.. با بیش از ٢٠ عنوان برنامه در حال برگزاری است.

سفیدیان بیان کرد: طرح سفیران مهر با حضور بانوان محجبه در پارک‌ها و تفرجگاه‌های شهرستان با محوریت امر و به معروف و نهی از منکر و همچنین طرح پیرایش ذهن با حضور در آرایشگاه‌های زنانه و پاسخگویی به شبهات کاشت ناخن از برنامه‌های این هفته می باشد.

وی به تکریم بانوان محجبه شهرستان دامغان اشاره کرد و افزود: در راستای تقدیر از بانوان باحجاب شهرستان سه برنامه از جمله طرح چراغ با هدف تجلیل از کسبه باحجاب، تقدیر از دختران موفق و الگو و بانوان ادارات و همچنین اهدای هدیه پدران به دختران محجبه در سطح شهرستان انجام می شود.

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان دامغان در ادامه گفت: امروز دشمن به ویژه در فضای مجازی قصد دارد جلوه‌ها و طرح های گوناگونی از پدیده کشف حجاب را پیاده‌سازی کند چرا که حجاب یکی از پازل های مهم فرهنگی در کشور محسوب می شود و دشمن با روش‌های مختلف سعی در کمرنگ کردن این موضوع دارد و نقش فعالان فضای مجازی در راستای تبیین فرهنگ عفاف و حجاب حائز اهمیت است و ما در این خصوص مسابقات فرهنگی و هنری، تولید محتوا با محوریت آیه ۵٩ سوره احزاب و حجاب در نگاه شهدا در قالب‌های عکس نوشته، پادکست و...، مسابقه حفظ و مفاهیم آیات حجاب را برگزار خواهیم کرد.

سفیدیان تصریح کرد: مناظرات و نشست‌های بصیرتی در پاسخ به شبهات پیرامون عفت و حیا توسط مربیان، استادان حوزه علمیه و بسیجیان، اهدای چادر به بانوان نیازمند، طرح تخفیف ١٠ درصدی خرید چادر، پیاده‌روی و غبارروبی گلزار شهدا، دوخت چادر رایگان و... از برنامه‌های هفته عفاف و حجاب است.

سفیدیان دیدار و مطالبه بانوان از امام جمعه شهرستان پیرامون عفاف و حجاب را از دیگر برنامه‌های شاخص این هفته دانست و گفت: اجتماع خانوادگی مدافعان حریم خانواده در تاریخ ٢١ تیرماه در مکان امامزادگان جعفر و محمد (ع) شهرستان همانند سال‌های گذشته برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها