خبرهای داغ:
به مناسبت عید غدیر، برنامه جشن خیابانی، برپایی ایستگاه صلواتی واجرای گروه سرود زنده توسط گروه سرود ترنم انقلاب همراه با دیگر برنامه های شاد فرهنگی دیگر با حضور مردم شهید پرور، خیرین، کسبه، مردم محلی، بسیجیان وپایوران گردان۱۲۴ امام حسین(علیه السلام) در میدان شهدای اصفهان، خیابان بوعلی و پارک تدین محله آدریان شهرستان خمینی شهر برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۲۶۰۶۰
|
۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۰۱:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر ۱۴ امام حسین(علیه السلام)، به مناسبت عید غدیر، برنامه جشن خیابانی، برپایی ایستگاه صلواتی واجرای گروه سرود زنده توسط گروه سرود ترنم انقلاب همراه با دیگر برنامه های شاد فرهنگی دیگر با حضور مردم شهید پرور، خیرین، کسبه، مردم محلی، بسیجیان وپایوران گردان۱۲۴ امام حسین(علیه السلام) در میدان شهدای اصفهان، خیابان بوعلی و پارک تدین محله آدریان شهرستان خمینی شهر برگزار گردید.

فرمانده گردان ۱۲۴ امام حسین( علیه السلام) با اعلام این خبر گفت: امام صادق(علیه السلام) در روایتی فرمودند: یک درهم خرج کردن در روز غدیر برابر است با صد هزار درهم، و بنا بر نقلی یک میلیون درهم در بقیه اوقات است، یا در جای دیگر امام صادق(علیه السلام) از پدران بزرگوارشان نقل می‌کند که‌ پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) فرمودند: برترین عید امت من، عید غدیرخم است. روزی که خداوند تعالی دستور داد تا برادرم علی‌بن‌ ابیطالب (علیه السلام) را به عنوان پرچم برای امت نصب کنم تا پس از من به واسطه او هدایت شوند، روزی که خدا دین را کامل و نعمتش را بر امت من تمام و اسلام را به عنوان دین آن‌ها پسندید.

وی در ادامه افزود: ما با توجه به فرمایشات امامان معصوم و اهمیت و جایگاه عید غدیر که عید ولایت و عیدالله اکبر و بزرگترین عید شیعیان است و اینکه بتوانیم با برگزاری جشنهای خیابانی و برپایی ایستگاه های صلواتی مخاطب بیشتری را تحت پوشش قرار دهیم ، سه ایستگاه صلواتی در میدان شهدای اصفهان، دیگری در جنب سازمان بنیاد شهید واقع در خیابان بوعلی شهرستان خمینی شهر و پارک تدین محله آدریان خمینی شهر که با جشن خیابانی همراه بود ، برگزار کردیم.

وی در ادامه افزود: ما علاوه بر پذیرایی شیرینی و شربت در این ایستگاه های صلواتی ، برنامه اجرای سرود گروه سرود ترنم انقلاب و نورافشانی ودیگر برنامه های فرهنگی شاد برای مخطبین حاضر داشتیم.

همچنین در پارک تدین محله آدریان علاوه بر ایستگاه صلواتی ، جشن بزرگ خیابانی را هم در این پارک برگزار کردیم که از برنامه های متنوعی همچون دکلمه خوانی ، اجرای سرود ، اجرای حرکات ورزشی توسط تیم های ورزشی ، اجرای نمایش واقعه غدیر و برگزاری مسابقات فرهنگی همراه با اهدای جوایز ازج جمله برنامه های برگزار شده در این جشن با شکوه بود.

این فرمانده در پایان افزود: طی اقدامی جهادی ، بسیجیان گردان ۱۲۴ امام حسین(علیه السلام) با پیش قدمی و هماهنگی یکی از خیرین درچه ، از باغ آلبالو این خیر محترم مقادیر زیادی آلبالو چیدند و چندی از خواهران گرامی این محل ، آلبالو ها را به مایه شربت تبدیل و در روز عید از مردم پذیرایی کردند، این کار جهادی بسیجیان عزیز ، که موجب چیدن تقریبا ۸۰ کیلو آلبالو شد ، موجب پذیرایی تقریبا ۱۰ هزار لیوان شربت آلبالو از مردم در روز عیدغدیر شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار