حجت الاسلام باقری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا علیه السلام در دیدار اعضای کمیته فرهنگی ستاد اربعین حسینی در استان خراسان رضوی با تاکید بر اینکه هر روز شاهد پررنگ‌تر شدن حرکت اربعین هستیم گفت: این حرکت جهانی زمینه‌سازی ظهور را ایجاد می‌کند.
کد خبر: ۹۵۲۵۹۲۰
|
۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج حجت الاسلام باقری با اشاره به جشن بزرگ ۱۰ کیلومتری غدیر در تهران و جشن‌های مختلف در سطح کشور گفت: این گونه رویدادها نشان از این دارد که حرکت انقلاب اسلامی با سرعت در حال پیش رفتن است و هیچ مانعی نمی‌تواند جلوی این حرکت را سد کند. 

 

وی با اشاره به اینکه همگرایی و هم افزایی از کانال‌های مختلف در اربعین می‌تواند به اثربخشی این حرکت کمک کند گفت :بسیج طلاب بسیج و اساتید با ظرفیت‌های نهفته‌ای که دارند می‌توانند در کنار دیگر اقشار و معاونت‌های بسیج و سپاه و سایر دستگاه‌های اجرایی برای هرچه بهتر برگزاری اربعین امسال موثر باشند. 

 

در ادامه این جلسه حجت الاسلام احمری مسئول کمیته فرهنگی ستاد اربعین استان خراسان رضوی با اشاره به اینکه سپاه و بسیج در هر عرصه‌ای که وارد شده‌اند موفق و سربلند بیرون آمده‌اند گفت: بسیج مردمی می‌تواند با حضوری فعال در این حرکت بزرگ برای تحقق آرمان های گروهی اربعین که اولویت ما هم هست سهم عمده‌ای ایفا کند. 

 

احمری با بیان اینکه فرمانده اصلی حرکت پیاده‌روی جهانی اربعین خود امام حسین علیه السلام است گفت :تلاش کنیم از این سفره‌ای گسترانده شده برای خدمت به زائران و انعکاس این حرکت بزرگ متنعم شویم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار